10 грудня 2020

Режисерка Олена Коляденко та «Сільпо» запускають поп-ап-вистави «Сільпосіпаки»

Режисерка Олена Коляденко та «Сільпо» запускають поп-ап-вистави «Сільпосіпаки»
1303

В Україні запускають новий формат театральних постанов — поп-ап-вистави «Сільпосіпаки». Їхнє дійство відбувається не на сцені, а в несподіваному для глядача місці — залі супермаркету. Головною режисеркою незвичних вистав стала Олена Коляденко, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Важко сказати, яким чином цей рік виснажив нас більше — фінансово чи емоційно. Тому ми чекаємо на свята, прагнучи зарядитися радісним і світлим настроєм, — ділиться режисерка-постановниця Олена Коляденко. — Ми вирішили створити справжнє шоу просто в супермаркеті, аби його глядачем зміг стати кожен. Спектаклі в такому форматі популярні в Нью-Йорку, Лондоні, але для України це щось справді нове. До речі, міжнародним досвідом ділиться частина наших акторів, які співпрацювали з Cirque du Soleil».

У гастролях, що почнуться з вистав у найбільших містах України, візьмуть участь професійні артисти. Організатори впевнені, що виступи не лише стануть сюрпризом для Гостей супермаркетів, а й підтримають акторів, у яких під час карантину стало набагато менше роботи.

«Для артиста будь-що може стати сценою: як театр, так і зал супермаркету. На карантині акторська спільнота зрозуміла цінність кожного виступу, який перетворюється на справжнє свято, — відзначає учасник трупи «Сільпосіпаки» Сергій Кобликов. — Ми поєднаємо радість акторів і глядачів, що вже відчувають новорічний настрій».

Спектаклі відбуватимуться просто в залі супермаркету — актори зустрічатимуть Гостей у винному, фруктовому, кондитерському та інших відділах магазинів. Певних дат і локацій вистави не мають, відомо лише, що проходитимуть вони напередодні та під час новорічних свят.

«Щоб відчути святковий настрій, наші Гості експериментують: з новими смаками ексклюзивних продуктів, незвичними рецептами і форматами шопінгу. Лише уявіть: ви заходите до супермаркету по продукти і стаєте частиною театрального дійства. Це абсолютно новий підхід як для артистів, так і для Гостей супермаркетів. Ми хочемо, щоб замість звичних слів "ми це бачили" вони сказали "це сталося з нами"», — підкреслює директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Читайте також: «Сільпо» гірський екстрим: оновлений супермаркет в Івано-Франківську

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також