VARUS оновив боти у месенджерах Viber та Telegram

VARUS оновив Viber-бот та запустив бот у месенджері Telegram. Тепер клієнти мережі супермаркетів можуть здійснювати покупки ще швидше та зручніше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
З новими опціями ботів можна:
- замовити продукти онлайн;
- знайти розташування найближчого супермаркету VARUS;
- отримати ідеї для різних продуктових кошиків — запас на тиждень чи ідеї для подарунка, наприклад, коханій та мамі;
- звернутися на гарячу лінію або залишити відгук;
- знайти рецепти різномаїжних страв
Крім цього, за допомогою оновлених чат-ботів VARUS у Viber та Telegram клієнти зможуть бути у курсі всіх новинок, наявних в мережі супермаркетів, швидко перевіряти стан бонусного рахунку, отримувати новини про акції та знижки, а бонусна картка VARUS для сканування на касі завжди під рукою у мессенджерах. Інтуїтивне меню підкаже, що натиснути далі, аби скористатися всіма доступними послугами.
Читайте також: VARUS запустив благодійну акцію «Допоможи другу»: кошти підуть в притулки для тварин
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: Новости ритейла, варус, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар