30 травня 2022

Круглий стіл на тему: “Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану” відбудеться 31 травня

Круглий стіл на тему: “Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану”  відбудеться 31 травня
1341

  • Як організувати роботу персоналу в умовах воєнного положення?

  • Як зберегти працівників і команду? Особливості працевлаштування ВПО

  • З якими труднощами зіткнулися українські компанії?

  • Які рішення приймали та що впроваджували для стабілізації ситуації?

Запрошуємо долучитися до обговорення цих та багатьох інших нагальних питань щодо роботи з персоналом в умовах воєнного положення та реалій сьогодення.
31 травня о 16:00 в Zoom відбудеться круглий стіл для представників логістики, який ініційований та проводиться компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).

В програмі вебінару на тему: “Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану” такі питання:
- СЕО в ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика" Тетяна Ребчук поділиться з учасниками “З якими труднощами зіткнулись в перші дні війни і що робили?”
- “Як загалом змінились обов’язки членів команди, що почали робити по-іншому” розкаже співвласник ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика" Марія Домчак.
- Шеф-редактор кадрового напряму групи компаній «МЕДІА-ПРО» та журналу «КАДРОВИК.UA» Вікторія Ліпчанська розкриє питання щодо "Внутрішньо переміщених осіб: як попрощатися зі старим роботодавцем і працевлаштуватись до нового?"
- Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання та розвитку персонала групи компаній "Епіцентр К", розповість про “Збереження команди торговельної мережі”.
- Директор з розвитку бізнесу клієнтів ПРАТ «МХП» Дмитро Морозов виступить з питанням “Як не зупинитися ні на годину від початку війни?”
- HRD групи компаній "Епіцентр К" Йолана Каменчук розкаже “Про залучення до роботи переселенців та найм нових співробітників. З якими труднощами зіткнулись?”
Модератор круглого столу - директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco Олександр Махорт.

Учасники вебінару отримають відповіді на актуальні питання щодо ведення бізнесу в умовах сьогодення, зможуть ставити спікерам питання та приймати участь в обговоренні і дискусіях.
По завершенню заходу учасникам буде надано відео-запис, а також звіт, якій міститиме презентації та тези виступів, висновки і запропоновані рішення для подальшого використання та імплементації у власний бізнес.

Проєкт підтримує Збройні Сили України.
Усі надходження з продажу квитків перераховуються на потреби ЗСУ.

Кількість місць обмежена!
Не зволікайте, реєструйтесь за посиланням https://bit.ly/USAID2022, щоб встигнути забронювати місце.


Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також