METRO Україна провела благодійну акцію «METRO-Миколай» для дітей-переселенців

Компанія METROУкраїна вже сьомий рік поспіль проводить новорічну благодійну ініціативу «METRO-Миколай». Цьогоріч компанія присвятила акцію дітям-переселенцям з різних куточків України та залучила до реалізації партнерів-постачальників. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
З нагоди святкування Дня Святого Миколая компанія МЕTRO Україна традиційно запросила своїх покупців та співробітників долучитися до збору продуктів харчування довготривалого зберігання та солодощів для маленьких українців у всіх містах, де представлена торгова мережа, за винятком тимчасово зачинених ТЦ в Миколаєві, Харкові та Маріуполі. За результатами акції вдалося зібрати понад 1 000 кілограмів товарів. Усі зібрані подарунки компанія передала діткам-переселенцям у 15 містах України, де представлені ТЦ METRO. Партнером в цій активності традиційно став благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія співпрацює вже понад 10 років.
«Війна забрала в маленьких українців відчуття миру та безпеки, проте, ми намагаємося хоча б на певний час подарувати їм віру в добро, створити атмосферу свята та затишку. Такі благодійні ініціативи для компанії «METRO Україна» – це не тільки хороша традиція протягом багатьох років, а й необхідна підтримка для маленьких українців за нинішніх умов. Цьогоріч ми вирішили об’єднати зусилля з нашими постачальниками, адже віримо в синергію бізнесу та в нашу спільну перемогу», – коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.
Цьогоріч до участі в благодійній ініціативі компанія залучила своїх постачальників, які теж надавали продукцію в рамках «METRO-Миколай» – молочні продукти від Групи компаній «Молочний альянс», ТМ «Ферма» (ТОВ «Террафуд»), ТМ «Movenpick» (ТзОВ «Регно Італія УА»), солоні та солодкі снеки від ТМ «РябChick» (ТОВ «МХП») та ТМ «Кукузаврики», дитяче харчування ТМ «Гербер» і ТМ «Нестожен», засоби гігієни від ТМ «Lacalut», ТОВ «Дистреко» та ТМ «Bubchen» (ТОВ «Смарті Фемілі»).
«Ми вдячні команді METRO Україна, її партнерам, співробітниками та клієнтам за те, що в цей нелегкий для України час ми разом змогли продовжити нашу щорічну традицію організації привітань до Дня Святого Миколая. Цього року подарунки прямують до діток з внутрішньо переміщених родин. Ми сподіваємося, що вони додадуть їм відчуття домашнього затишку, підтримають віру у добро і дива! Адже дитинство – одне, і воно має бути щасливим». – коментує Юлія Лемберг, генеральна директорка благодійного фонду «Фудбенк».
Читайте також: METRO Україна стала продуктовим партнером благодійного аукціону-вечері «Воєнний Мішлен» у Чернігові
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, ритейл в україні, метро україна, рейтинг супермаркетів, вигідні ціни
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар