Louis Vuitton чекає на повернення покупців
Французька компанія LVMH (Louis VuittonMoët Hennessy) вважає, що 2023 стане успішним для компанії, оскільки в роздрібні магазини мережі після зняття локдаунів повернуться покупці, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
На тлі пом'якшення заходів боротьби з Covid-19 у Китаї Louis Vuitton розраховує на швидке повернення до роздрібних магазинів покупців люксових товарів, які раніше були змушені дотримуватися карантинів і локдаун, введених урядом країни.
2022 рік, що завершився, був досить вдалим для компанії, продажі якої по всьому світу зросли на 23% до 79,2 млрд євро. Крім того, незважаючи на невдалий четвертий квартал (оскільки нова хвиля Covid-19 не дозволила вийти на вулиці ключовим споживачам мережі з Китаю), прибуток LVMH зріс ще на 17% до 14 мільярдів євро.
Найбільш сильне зростання попиту було відзначено в Європі, Японії та США. Після зняття локдаунів у низці китайських міст, аналітики LVMH зафіксували масове повернення покупців до магазинів. Компанія особливо відзначила "вражаючі зміни" споживчого трафіку в Макао.
Генеральний директор Бернар Арно припустив, що якщо підвищений попит і високий трафік збережуться протягом наступних 11 місяців, Louis Vuitton чекає ще один вдалий рік.
Читайте також: LVMH збільшила чистий прибуток на 17% у 2022 році
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: луї віттон, локдаун, новини ритейлу, новини виробників, новини моди, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар