«Народний продукт»: Зая і Котя від дніпровської художниці з’являться на пакуванні ВТМ Varto від VARUS

Протягом місяця — з 15 лютого по 8 березня — тривав конкурс молодих дизайнерів від VARUS «Народний продукт». Всі охочі мали змогу запропонувати оригінальні концепти для пакування продукту власної торгової марки Varto та позмагатись за приз у 50 000 гривень. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Мета проєкту — підтримати українських дизайнерів, дати їм змогу продемонструвати свої творіння на широку аудиторію, а ще дізнатись думку наших клієнтів та обрати той дизайн пакування, який їм буде до вподоби.
«Ми прагнули мотивувати та популяризувати українських дизайнерів, надати майданчик для поширення їхніх робіт, а також залучити до вибору нового пакування наших клієнтів, почути їхню думку. Ми впевнені, що оригінальний дизайн упаковки привертатиме увагу, надихатиме та зробить молоко від ТМ Varto ще смачнішим!», — говорить Ганна Бурцева, керівниця відділу розробки ВТМ мережі VARUS.
Учасниками конкурсу могли стати як молоді креативники, так і професійні дизайнерські студії. Переможця обрано клієнтами VARUS шляхом онлайн-голосування. Найбільше голосів українці віддали за Заю та Котю — дизайн дніпровської художниці Лесі Бельдій.
До слова, Леся Бельдій — талановита дизайнерка та ілюстраторка, яка зокрема працює в жанрі акварельного живопису. “Щоденник Заї та Коті” — одна з найпопулярніших серій її творінь, яка отримала нове звучання після початку повномасштабного вторгнення в Україну.
В одному з інтерв’ю мисткиня розповіла, що Зая та Котя — це збірний образ українців, зокрема мешканців Дніпра, які переживають, ховаються під час тривог, волонтерять та, попри все, вірять у перемогу. В основу деяких сюжетів лягли реальні історії друзів та знайомих майстрині.
Заю та Котю вже показували на декількох виставках, друкували на благодійних листівках, також планується вихід коміксу, де вони будуть у головній ролі. А тепер милі персонажі прикрасять пакування ультрапастеризованого молока ВТМ Varto.
Читайте також: Весняне різномаїжжя: 50 найкращих рецептів у книзі Євгена Клопотенка
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, варус, ритейл в україні, народний продукт
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар