Фокстрот зміцнює стратегічне керівництво призначенням нового СМО

Фокстрот, провідний омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки, оголошує про призначення на позицію СМО - Олега Нікольського, який стане новим ключовим драйвером змін та інноваційної стратегії компанії. Він долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Олег має 15 річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019 - 2020 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компаніЇ Цитрус.
"Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого - утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки, я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів." - коментує своє призначення Олег Нікольський, СМО компанії.
Читайте також: Фокстрот інтегрує цифрові чеки у мобільні банкінги
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, фокстрот, ритейл в україні, магазини фокстрот
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар