10 вересня 2024

Що «ХОЧ» у Фокстрот: мережа електроніки запустила нову комунікаційну кампанію

Що «ХОЧ» у Фокстрот: мережа електроніки запустила нову комунікаційну кампанію
682

Шукайте техніку з позначкою ХОЧ! у магазинах ритейлера, на сайті і в мобільному застосунку Foxtrot.ua. Це 1000+1 товар, який пройшов експертний відбір за своїми характеристиками і є топ-вибором серед покупців. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

5 вересня Фокстрот офіційно презентував концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.

 «Фокстрот – ритейлер з найбільшим досвідом, тому він детально розуміється на побажаннях в техніці і точно знає, що хоче кожен. Наша концепція «ХОЧ?» саме про це, – коментує сервісну новинку Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот. – Більше не потрібно витрачати години на пошуки того самого гаджету по магазинах або серфити простори сайту. Фокстрот заощаджує час, зусилля, а інколи і нерви наших покупців, підібравши гаджети, техніку для дому та інші товари за усіма вимогами.

Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:

  • якість – товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
  • популярність серед користувачів – відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції»
  • вигідні умови покупки – Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.


Комунікація «ХОЧ?» відображає не тільки рекомендації у підборі товарів, а й креативний підхід в оформленні. Візуальний концепт у стилі «стікер бомбінг» розроблено креативною інхаус командою ритейлера. Цей стиль як культурне явище виник на вулицях великих міст, де художники використовували стіни як полотно для самовираження і був обраний не випадково. Він вирізняється динамічністю, енергією та сучасністю, що робить його ідеальним для взаємодії з різними віковими групами.

 «Основна ідея концепції – створити візуальний ефект, який неможливо проігнорувати. Відвідувачі магазинів та користувачі онлайн-ресурсів одразу помітять новий підхід, що робить процес вибору товарів простішим та більш цікавим.Стиль пропагує дух свободи та креативності. «ХОЧ?» – це наше запрошення до клієнтів, які знають, чого вони хочуть і не бояться це отримати» – підкреслив Микола Сафтюк, креативний директор Фокстрот.

Пропозиція триватиме у магазинах Фокстрот, на сайті і в мобільному застосунку Foxtrot.ua на постійній основі. Перелік товарів з познакою «ХОЧ?» буде регулярно оновлюватися.

Читайте також: Фокстрот отримав відзнаку «Дружні до ветеранів» від профільної організації Veteran Hub

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також