Що «ХОЧ» у Фокстрот: мережа електроніки запустила нову комунікаційну кампанію

Шукайте техніку з позначкою ХОЧ! у магазинах ритейлера, на сайті і в мобільному застосунку Foxtrot.ua. Це 1000+1 товар, який пройшов експертний відбір за своїми характеристиками і є топ-вибором серед покупців. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
5 вересня Фокстрот офіційно презентував концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.
«Фокстрот – ритейлер з найбільшим досвідом, тому він детально розуміється на побажаннях в техніці і точно знає, що хоче кожен. Наша концепція «ХОЧ?» саме про це, – коментує сервісну новинку Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот. – Більше не потрібно витрачати години на пошуки того самого гаджету по магазинах або серфити простори сайту. Фокстрот заощаджує час, зусилля, а інколи і нерви наших покупців, підібравши гаджети, техніку для дому та інші товари за усіма вимогами.
Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:
- якість – товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
- популярність серед користувачів – відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції»
- вигідні умови покупки – Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.
Комунікація «ХОЧ?» відображає не тільки рекомендації у підборі товарів, а й креативний підхід в оформленні. Візуальний концепт у стилі «стікер бомбінг» розроблено креативною інхаус командою ритейлера. Цей стиль як культурне явище виник на вулицях великих міст, де художники використовували стіни як полотно для самовираження і був обраний не випадково. Він вирізняється динамічністю, енергією та сучасністю, що робить його ідеальним для взаємодії з різними віковими групами.
«Основна ідея концепції – створити візуальний ефект, який неможливо проігнорувати. Відвідувачі магазинів та користувачі онлайн-ресурсів одразу помітять новий підхід, що робить процес вибору товарів простішим та більш цікавим.Стиль пропагує дух свободи та креативності. «ХОЧ?» – це наше запрошення до клієнтів, які знають, чого вони хочуть і не бояться це отримати» – підкреслив Микола Сафтюк, креативний директор Фокстрот.
Пропозиція триватиме у магазинах Фокстрот, на сайті і в мобільному застосунку Foxtrot.ua на постійній основі. Перелік товарів з познакою «ХОЧ?» буде регулярно оновлюватися.
Читайте також: Фокстрот отримав відзнаку «Дружні до ветеранів» від профільної організації Veteran Hub
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, фокстрот, ритейл в україні
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар