10 грудня 2024

Фокстрот розширив сервіс з обслуговування нечуючих покупців до 30 магазинів

Фокстрот розширив сервіс з обслуговування нечуючих покупців до 30 магазинів
379

Наприкінці листопада 2024 року компанія розширила перелік магазинів, в яких підключено сервіс «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування нечуючих покупців.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Зокрема, збільшили покриття послугою у Дніпрі, Києві, Львові, Одесі і в Харкові. Це вдалося реалізувати в рамках партнерства з ГО «Громадський рух «Соціальна Єдність», а також – завдяки готовності персоналу і технічному вдосконаленню магазинів. Як результат, масштабування послуги забезпечить рівність і доступність до товарів та сервісів мережі Фокстрот для людей, які спілкуються жестовою мовою.

Сервіс працює в реальному часі. У магазинах встановлено планшет з інстальованим програмним забезпеченням та QR-коди для виклику онлайн перекладача жестової мови. На сайті Foxtrot.ua підключено веб-віджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором контакт- центру і перекладачем жестовою мовою (ЖМ).

«Ми прагнемо забезпечити всім клієнтам рівні можливості для комфортного шопінгу, тому постійно вдосконалюємо наші сервіси та процеси. Збільшення масштабу дії сервісу перекладача ЖМ саме в магазинах  – це стратегічне завдання нашої компанії в рамках соціальної відповідальності. Це однозначно є підтвердженням того, що ми налаштовані активно і розвиваємося в напрямку безбар’єрності постійно. Також продовжуємо співпрацювати з громадськими організаціями, які допомагають адаптувати робочі процеси для забезпечення інклюзивності»,розповідає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот».

Зазначимо, що в 2023 році у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність», Фокстрот запустив сервіс комунікації з нечуючими покупцями через онлайн-перекладачів жестової мови. Цей проєкт отримав назву «Безбар’єрний Фокстрот» і став першим подібним на ринку.

Крім того, у вересні 2024 року компанія реалізувала нововведення – інтеграцію електронного посвідчення нечуючої людини, DEAF ID, в програму лояльності. Завдяки цьому клієнти з таким посвідченням можуть оперативно отримувати знижки та спеціальні пропозиції. Також DEAF ID усуває потребу у наданні документів і пояснень під час покупок, роблячи процес максимально комфортним і швидким.

Ще однією важливою ініціативою є титрування рекламних роликів жестовою мовою, що дозволяє ще ширшій аудиторії знайомитися з новинами компанії.

Варто відзначити, що цієї Чорної п’ятниці послуга з обслуговування нечуючих покупців жестовою мовою користувалася підвищеним попитом, в тому числі – при оформленні техніки в кредит.

Читайте також: Техношопінг «по-чорному»: у Фокстрот на Black Friday-2024 продажі зросли утричі, а найдовший чек вмістив 112 товарів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також