24 грудня 2024

52% нових покупців і ріст попиту: як працює Фокстрот на маркетплейсі Kasta

52% нових покупців і ріст попиту: як працює Фокстрот на маркетплейсі Kasta
538

Фокстрот, один з лідерів українського ритейлу побутової та електронної техніки, відзвітував про успіхи першого місяця представленості свого асортименту на популярному маркетплейсі Kasta. Зокрема, за цей короткий період з числа кількох тисяч замовлень понад 52% покупців стали новими для бренду Фокстрот. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Як результат, спільна робота двох компаній із різними нішами дозволила не лише підвищити обсяг продажів, а й значно розширити аудиторію, надаючи покупцям зручний доступ до якісної техніки та аксесуарів.

«Досвід першого місяця підкреслює не лише правильність стратегії співпраці між Фокстрот та Kasta, а й підтверджує важливість таких колаборацій як для розвитку ринку, так і для споживачів. Крім того, інноваційні підходи та обмін напрацьованими практиками дозволяють знаходити нові можливості для покращення сервісу та пропозицій для наших аудиторій», зазначив Кирил Попов-Черкасов, ecommerce-директор Фокстрот.

У ритейлера назвали товарні групи з найбільшим чеком з числа замовлень на Kasta:

  • зарядні станції (зокрема, потужні моделі лінійки BLUETTI);
  • ноутбуки (ACER Predator, APPLE MacBook Air M3)
  • смартфони (APPLE iPhone 16 Pro, SAMSUNG Galaxy S24);
  • велика побутова техніка (холодильники, пральні машини).

Також підвищеною популярністю серед відвідувачів Kasta користуються аксесуари та дрібна побутова техніка. Зокрема, у кількісному вираженні в топ-5 увійшли такі групи товарів, як сушарки для білизни й одягу, набори ножів, портативні пилососи, електрочайники.

 «Тандем між Kasta і Фокстрот є прикладом того, як співпраця між різними сегментами ринку може привести до взаємного зростання і розширення аудиторій. Про це свідчить зростаючий попит на асортимент з числа техніки і електроніки серед наших покупців», – Інна Демиденко, маркетинг директорка Kasta.

Зазначимо, омніканальний продавець техніки і гаджетів Фокстрот представлений на найбільшому в країні модному маркетплейсі Kasta з 13 листопада 2024 року. Колаборація включає розміщення близько 10 000 товарів з асортименту ритейлера. 

Читайте також: Новою HR-директоркою Фокстрот призначена Яна Якимович

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також