Український бізнес продовжує завойовувати європейський ринок

Після початку повномасштабного вторгнення Росії українські компанії, які почали свою діяльність або розширили її в Центральній Європі, поступово зміщують фокус із підтримки біженців на обслуговування місцевих споживачів. Деякі з них розглядають варіант переміщення на захід. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на agronews.ua.
Згідно з даними польських бізнес-асоціацій та економістів, в Польщі, де після війни чисельність українців перевищила 1,5 млн, українці відкрили кожен десятий новий бізнес у 2024 році.
Одним із прикладів є компанія Lviv Croissants, заснована Андрієм Галицьким, яка має 12 точок у Польщі та тільки що відкрила свою першу точку в Чехії в жовтні. Як зазначає Галицький, це частина стратегії розширення бізнесу на захід і до інших регіонів поза діаспорою.
За його словами, хоча українська громада в Європі є значною, покладатися лише на її підтримку в якості клієнтів у довгостроковій перспективі не є ефективною стратегією.
Польща стала природним майданчиком для українського бізнесу завдяки культурній схожості, але все більше компаній орієнтуються на ширшу аудиторію. Як зазначає Даріуш Шимчиха, перший віцепрезидент Польсько-української торгової палати, бізнеси початково розглядають Польщу як місток до ринків ЄС, щоб зрозуміти реалії, правила та стандарти європейського бізнесу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар