25 квітня 2025

Святкове колесо подарунків на AVRORA.UA: як примножити продажі та подарувати радість тисячам покупців

Святкове колесо подарунків на AVRORA.UA: як примножити продажі та подарувати радість тисячам покупців
598

Мережа мультимаркетів «Аврора» підбила підсумки digital-кампанії, яку проводида до Великодня. Гейміфікована акція «Святкове колесо подарунків» на AVRORA.UA залучила рекордну кількість користувачів, підвищила продажі і подарувала святковий настрій тисячам українців.

Мережа «Аврора» мала на меті створити радісну весняну атмосферу перед Великоднем і запустила інтерактивну гру. З 14 по 16 квітня 2025 року на сайті AVRORA.UA проходила гейміфікована акція «Святкове колесо подарунків». Кампанія стала не тільки потужним інструментом залучення, а й створила справжній настрій напередодні Великодня. Атмосферні й милі креативи, весняний настрій, прості правила участі та приємні подарунки — усе це зробило кампанію не лише ефективною, а й емоційною.

Кожен, хто відвідував сайт AVRORA.UA у період акції, міг побачити інтерактивний pop-up із запрошенням до гри. Усі охочі мали можливість отримати знижки від -10% до -15%, а також фіксовані бонуси -50₴ та -100₴ на замовлення. Для цього потрібно було виконати кілька простих дій: ввести email, зробити один оберт колеса та гарантовано виграти промокод. 

Замість слів — цифри

Гейміфікація поєднала розвагу й користь, і саме це зробило «Святкове колесо подарунків» ефективним інструментом залучення та монетизації. За три дні кампанії команда «Аврори» зафіксувала:

  • понад 171 тисячу унікальних переглядів pop-up віджета;

  • 15% конверсії віджета у зборі email-контактів (при середньому ринковому показнику 6-10%);

  • у 13,6 разів більше нових контактів, якщо порівнювати зі звичайними днями;

  • на 38% вищий середній чек покупців, що скористалися промокодами.

«Ми прагнули додати у процес купівлі трохи святкового настрою та легкості, й результати говорять самі за себе. Це ще раз підтверджує, що найкращий спосіб залучити аудиторію — зробити це весело, просто і приємно», — коментують у мережі «Аврора».

У результаті проведеної digital-кампанії «Аврорі» вдалось підвищити конверсію з поточного трафіку сайту та збільшити середній чек онлайн-замовлень.

Мережа «Аврора» планує й надалі впроваджувати гейміфіковані механіки та запускати персоналізовані пропозиції для своїх клієнтів. Тож слідкуйте за новинами на AVRORA.UA: попереду ще більше цікавих інтерактивних акцій, подарунків і яскравих вражень.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також