За перший квартал 2025 року Аврора сплатила 2,1 млрд грн податків, сума благодійних внесків склала 71,6 млн грн

Мережа мультимаркетів «Аврора» відзвітувала про підсумки першого кварталу 2025 року. За цей період було відкрито 71 магазин, а виторг компанії склав 10,6 млрд грн. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресреліз компанії.
За результатами роботи з січня по березень 2025 року «Аврора» сплатила 2,1 млрд грн податків і зборів, зокрема 210,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) до місцевих бюджетів громад. Найбільша сума надійшла від компанії до бюджету Полтавської громади – 42,9 млн грн, де мережа посіла перше місце в рейтингу ТОП-платників ПДФО за результатами 1 кварталу.
Із загальної суми сплачених податків 594,9 млн грн склали митні платежі, 657,6 млн грн – ПДВ із реалізації, 240,9 млн грн – єдиний соціальний внесок, 329,6 млн грн – податок на прибуток, 58,6 млн грн – військовий збір.
Нагадаємо, що за результатами діяльності 2024 року мережа «Аврора» сплатила 6,4 млрд грн податків.
«Ми розуміємо свою відповідальність перед країною, тому продовжуємо працювати, розвивати бізнес і сумлінно сплачувати податки. Кожна гривня сьогодні важлива — для економіки, для людей, для перемоги. Нам важливо бути корисними та робити свій внесок у спільну справу,” – зазначає Тарас Панасенко, СЕО та співвласник мережі «Аврора», – коментує Тарас Панасенко, СЕО та співвласник мережі «Аврора».
Також мережа «Аврора» регулярно долучається до багатьох соціальних ініціатив та волонтерських зборів. Загальна сума благодійних внесків за 1 квартал 2025 року склала 71,6 млн грн. Серед найбільших: реабілітація військових у Superhumans – 12 млн грн, підтримка фонду «Повернись живим» – 7 млн грн та ГО «Землячки» – 1,3 млн грн.
Окремо варто відзначити старт грантової програми "Траєкторія 2" для підтримки професійного розвитку ветеранів після військової служби, яку мережа реалізує вже другий рік поспіль спільно з «Дія Бізнес». За результатами навчання підприємці зможуть залучити фінансування для розвитку власної справи: 44 учасники з категорії «Початківець у бізнесі» отримають по 200 000 гривень, а 20 учасників з категорії «Досвідчений підприємець» — по 400 000 гривень на реалізацію своїх ідей. Додатково два бізнес-проєкти з онлайн-лекторію залучать по 100 000 гривень на розвиток бізнесу.
Мережа «Аврора» продовжує стратегічний курс з підтримки малого та середнього бізнесу в Україні. У бізнес-моделі компанії пріоритет надається українським виробникам. Наразі близько 50% товарів в асортименті мережі — це продукція українського виробництва. Мережа співпрацює з постачальниками з різних регіонів України. За кількістю лідирують: Київська (27%), Дніпропетровська (18%), Полтавська (15%) та Харківська (13%) області. Розширення мережі на європейський ринок створило нові можливості для локальних виробників, а саме збільшення продажів та аудиторії. Також у такий спосіб «Аврора» популяризує українську продукцію на ринку Румунії.
Тож для мережі мультимаркетів «Аврора» ключовими напрямами залишаються допомога малому та середньому бізнесу, розширення мережі і створення нових робочих місць, підтримка Сил оборони України, соціально-культурні проєкти, а також розвиток програм реабілітації для військових. Ми повинні вже зараз створювати міцний фундамент для зміцнення економіки країни.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, аврора, ритейл україни, фінансова звітність
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар