10 вересня 2025

Мережа TA-DA! визнана «Вибором споживача» на PrivateLabel Award-2025

Мережа TA-DA! визнана «Вибором споживача» на PrivateLabel Award-2025
1014

Українська мережа супермаркетів TA-DA! здобула перемогу під час щорічної Національної премії PrivateLabel&FMCG Master-2025, що відбулася 4–5 вересня. 

Захід зібрав понад 700 представників ритейлу, дистриб’юторів, виробників і експертів ринку, які обговорювали тренди розвитку приватних торгових марок та ефективні стратегії залучення споживачів.

Перемога TA-DA! у номінації «Вибір споживача» від PrivateLabel-2025 стала підтвердженням ефективності стратегії компанії та високого попиту на власні торгові марки серед покупців. Це підкріплюється ключовими результатами: 

  • за останній рік асортимент бренду TA-DA! розширився на 84%, а частка продажів у грошовому вимірі зросла на +71%;

  • продажі товарів бренду Gooddi за останні 7 місяців перевищили результат попереднього року у більш ніж 3 рази, а асортимент збільшився на 56%; 

  • продажі косметичних серветок зросли на +20%, при цьому частка товарів ВТМ Gooddi у цій категорії досягла 67%;

  • стратегічний запуск новинки - гелю для прання цієї ж ТМ став успішним стартом – понад 2,5 тис. проданих одиниць за червень 2025.

“Наша стратегія проста і водночас ефективна: продовжувати інвестувати у розвиток ВТМ, посилювати довіру до мережевого бренду і розвивати категорії, де попит зростає найшвидше. Саме так ми створюємо конкурентну перевагу TA-DA! на ринку ритейлу”, - коментує Альона Градович, категорійний менеджер TA-DA!

Ці результати свідчать, що правильний підхід і вміння балансувати між доступною ціною та високою якістю дозволяє приватним брендам бути на одному рівні з відомими виробниками.

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також