06 грудня 2022

Досвід Dolphi-Ukraine: оптимізація транспортної логістики як поштовх до збільшення об’ємів продажів

Досвід Dolphi-Ukraine: оптимізація транспортної логістики як поштовх до збільшення об’ємів продажів

4212

Долфі-Україна - найбільша дистрибуційна компанія відомих торгових марок медичного обладнання та товарів для здоров'я, яка має 25000 торгівельних точок, 15 логістичних центрів та 2 власних заводи по виготовленню бандажної продукції та презервативів. Компанія «Долфі-Україна» є офіційним представником таких широко відомих брендів як: Rightest (Bionime), Gamma, Medhit, MedTextile, Dolphi, Lex, Sexxxy, HomeTest, ExpressTest, Medplast, 2В, BBpharm.

Міжнародна бізнес-конференція ХХVII Всеукраїнський День Логіста, що пройшла нещодавно у Києві, об’єднала багатьох директорів логістики та експертів галузі з метою обміну досвідом щодо підвищення ефективності бізнесу.

В якості спікера на захід був запрошений Сергій Косенко, керівник відділу транспортної логістики компанії «Долфі-Україна». Сергій поділився власним досвідом з іншими учасниками конференції: що саме привело до необхідності автоматизації логістики компанії, як відбувалось впровадження та які результати були досягнуті завдяки цьому.

За словами Сергія, довгий час спеціалісти компанії виконували формування маршрутів вручну. Це було величезне навантаження на логістів – їм потрібно було все тримати в голові, самостійно враховувати можливі нюанси. На побудову маршрутів в одному місті витрачалося 3-4 години!  Навіть маленькі помилки логіста призводили до великих проблем з доставкою, а зміна логіста чи водія – взагалі до непередбачуваних наслідків. Людський фактор все частіше спричиняв збої у доставці та фінансові втрати. Керівництво компанії розуміло, що це не той рівень організації роботи, коли варто очікувати високої продуктивності. Отож, розпочався пошук сервісу, який зможе задовольнити всі задані критерії:

- Сервіс повинен бути хмарним – такий варіант роботи не потребує великих грошових вкладень (до речі, саме цей критерій «врятував» компанію на початку війни, коли співробітники масово евакуювалися з України – логісти змогли зайти в базу з будь-якої точки планети);

- Наявність широкого функціоналу;

- Швидкий зворотній зв'язок від технічної підтримки;

- Клієнтоорієнтованість – спеціалісти повинні налаштувати сервіс під індивідуальні потреби компанії, перетворивши логістичний хаос на впорядкований процес;

- Доступна цінова політика.

Порівнявши декілька варіантів, керівництво Долфі-Україна зупинило свій вибір на хмарному TMS-сервісі ANT-Logistics, експерті українського логістичного ринку. Робота над впровадженням автоматизації була розділена на декілька етапів, деякі з них проходили паралельно: інтеграція 1С з ANT-Logistics, індивідуальне налаштування сервісу, навчання логістів. Вже через 1,5 місяця з початку співпраці в першій філії повноцінно запрацювала оптимізація транспортної логістики, а згодом й інші філії компанії почали використовувати ANT-Logistics.

Впровадження TMS-сервісу у роботу дозволило оптимізувати витрати та провести аналіз кількості та завантаженості автомобілів. Було виявлено, що тією кількістю машин, яка є в наявності автопарку компанії, можна охопити набагато більше торгових точок -  таким чином, компанія значно збільшила ринок збуту. В кінцевому підсумку, за 1,5 року використання сервісу Долфі-Україна досягла суттєвої економії витрат на забезпечення транспортної логістики при збільшенні кількості торгових точок та зростанні продажів на 50-60%.

На даний момент продукція компанії представлена більш ніж у 25000 торговельних точок на всій території України. Кожного дня здійснюється доставка у 3000 точок. В загальній кількості логісти компанії за допомогою сервіса формують близько 200 маршрутів щодня.

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*