14 лютого 2023

Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

3247

Що таке відповідальний бізнес? Для декого – це лише красива фраза в тексті презентації компанії. Для інших — філософія існування, за якою стоїть кропітка праця, скерована не лише на отримання прибутків, але й на забезпечення споживачів дійсно корисною продукцією, піклування не лише про їхнє здоров’я, але й про безпеку навколишнього середовища.

Війна підняла відповідальність бізнесу на новий рівень. На плечі українських компаній ліг тягар підтримки економіки в надважких умовах, коли порушені всі вибудувані роками ланцюжки постачань. І попри це, відповідальні компанії взяли на себе важливу соціальну місію — підтримку людей, в яких війна забрала близьких, житло і, зрештою, нормальне мирне життя.

Саме до таких можна віднести компанію «ТЕРРА», виробника продуктів здорового харчування, яка відзначає своє 25-річчя. Відзначає по-особливому — замість належних до такого ювілею корпоративних святкувань у компанії запустили благодійний проєкт «ДНК ТЕРРА» у співпраці з Благодійним фондом Лілії Ребрик. Протягом двох місяців, у період з 3 лютого по 31 березня 2023 року, 2,5% з кожної проданої пачки продукції передаватиметься фонду, який піклується про дітей та родини, що постраждали від війни в Україні. Таким чином, кожен покупець без зайвих зусиль може долучитися до благодійності, тим самим привітавши виробника з ювілеєм.

Надійний тил продуктового фронту

У самій компанії кажуть, що працюють в тилу продуктового фронту, і це не гра слів — виробничі потужності «ТЕРРИ» знаходилися на Харківщині в 30 кілометрах від зони бойових дій.

Як і належить працівникам тилу, з початку російського вторгнення підприємство ні на мить не зупинялося, працюючи цілодобово — надаючи продукти захисникам, волонтерам і, звісно, споживачам, яких раптом стало в рази більше, оскільки багато виробників припинили роботу в небезпечному регіоні.

Паралельно в «ТЕРРІ» працювали і над відновленням експорту — до війни компанія постачала продукцію до 63 країн світу. У короткий термін вдалося перенаправити логістику з морських портів на сухопутні коридори. Це стало важливим політичним сигналом: попри війну, Україна працює, відповідальний бізнес продовжує виконувати своїх зобов’язання перед іноземними партнерами.

У листопаді «ТЕРРА» почала втілення планів з побудови фірмової мережі магазинів. Відкриття першого магазину в Первомайському стало яскравим прикладом стійкості українського бізнесу, розвитку якого не може заважити навіть війна.

Смачно та корисно — простий рецепт успіху

Коли в 1998 році четверо підприємців впродовж місяця самотужки монтували в холодному ангарі круподерню, куплену на позичені гроші, вони навряд чи могли уявити, якою стане їхня компанія через 25 років.

За цей час «ТЕРРА» перетворилася на потужний комплекс, до складу якого входять виробничий і фасувальний цехи, автоматизовані склади, елеватори, тепличний комбінат, біокотельня та автопарк із власним транспортно-ремонтним цехом.

З самого початку візитівкою компанії стала якість продукції. Інвестиції в якісне обладнання та системи контролю якості принесли результат у вигляді постійно зростаючих об’ємів продажів і задоволених партнерів по всьому світу. Щоб продукція була корисною, компанія принципово відмовилася від додавання синтетичних барвників, ароматизаторів і консерваторів.

Почавши з виробництва звичайних круп, сьогодні «ТЕРРА» випускає понад 200 найменувань круп, каш, пластівців і макаронних виробів у різних пакуваннях. Висока якість продукції зробила її бажаним товаром на полицях більш ніж 50 всеукраїнських та регіональних торгових мереж. А деякі ритейлери обрали «ТЕРРУ» як виробника продуктів Private Label – мабуть, це свідчить про якість продукції краще за будь-які сертифікати!

Супутнім напрямком стало вирощування органічних овочів і зелені — і в цій справі принцип компанії не міг не привести до успіху. За короткий час підрозділ, що отримав власну торгову марку «Органічна теплиця», увійшов до топ-5 органічних виробників України.

Як вдалося компанії завоювати популярність у споживача?

«Усе дуже просто. Для нас з самого початку було зрозуміло, що найпростіший спосіб сподобатися покупцеві — дати йому корисний і смачний продукт, — кажуть у керівництві компанії. — Але виробництво такої продукції саме по собі дуже складний процес. І цей процес має багато важливих складових — це і найсучасніше обладнання, і високоякісна сировина, безпечна й екологічна упаковка, а головне – багаторівнева система контролю якості на всіх етапах виробництва, яка гарантує відповідність продукції всім міжнародним стандартам якості. Все це дуже важливе, але найцінніше — це фахівці, які за цим всім стоять, мотивовані працівники, віддані своїй справі».

Напевне, щоб виробляти якісну та корисну продукцію, потрібно не просто намагатися дотримуватися належних стандартів — це має стати філософією компанії, наріжним каменем її існування. І коли таке стається, зупинитися на цьому шляху вже неможливо.

Наприклад, неможливо виробляти здорову їжу і при цьому забруднювати навколишнє середовище — у певний момент цю істину усвідомили в «ТЕРРІ» та перейшли на екологічно чистий цикл виробництва. Всю енергію для підприємства виробляють біокотли, а паливом слугують відходи виробництва. Таким чином компанія вбила двох зайців — внесла свій внесок у боротьбу за чисте повітря і вирішила проблему з утилізацією відходів.

Прагнення до безвідходного виробництва принесло й іншу користь — минулого року «ТЕРРА» почала виробляти гігієнічний наповнювач для домашніх тварин під торговою маркою «ДЖО». Наразі компанія активно просувається в новому для себе сегменті ринку — завдячуючи високій якості та низькій ціні, яка зумовлена використанням відходів власного виробництва в якості сировини. Відходи виявилися гарною сировиною і для виробництва дефіцитних паливних палет, і навіть для комбікорму!

Популярність продукції «ТЕРРА» давно вийшла за межі України. Перші експортні поставки були здійснені ще наприкінці 1990-х, а сьогодні компанія постачає продукцію понад 100 іноземним партнерам у 63 країнах світу. Особливою гордістю є експорт халяльної та кошерної продукції, якість якої була підтверджена сертифікатами на відповідність до норм ісламу й іудаїзму.

Підприємство також пройшло сертифікацію Organic Standard і Федерального управління США з догляду за якістю харчових продуктів (система FDA).

Відповідальна підтримка споживачів

Філософія здорової їжі та чистого виробництва органічно поєднується з піклуванням компанії про споживачів її продукції. Відповідальний бізнес не забуває про покупця, після того, як той придбав товар.

У «ТЕРРІ» піклування про споживача виходить далеко за рамки постачань корисного харчування. Компанія стала надійним партнером для понад 10 благодійних організацій і відвантажила на соціальні проекти понад 5500 тонн продукції.

З лютого 2022 року соціальний напрямок компанії набув ще більшої ваги — до нього додалася допомога волонтерам і підтримка збройних сил, до лав яких пішла і частина працівників «ТЕРРИ».

Наразі в компанії з упевненістю дивляться в майбутнє і чекають на нашу перемогу, щоб мати змогу без обмежень розвивати нові проєкти — і виробничі, і соціальні, а головне – допомагати будувати нову націю переможців, і годувати її корисною їжею.

Компанія «ТЕРРА»

Директор Володимир Рубан +38 050 3007112,

Начальник відділу оптової торгівлі та дистрибуції Володимир Биценко +38 050 3642079.

Інтернет-магазин: https://lavka.terra.ua/

Facebook: https://www.facebook.com/terra.good.food/

Instagram: https://www.instagram.com/terra.food.story/

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*