+1 рік оновлення: у Фокстрот підбили результати модернізації мережі
У 2021 році омніканальний ритейлер презентував 10 нових та додав 20 магазинів до 47 вже оновлених.
Минулий рік компанія Фокстрот провела динамічно та результативно. Працювали над розвитком роздрібної мережі, розширенням асортименту онлайн-каналу foxtrot.ua, запустили чимало опцій, які удосконалюють процес покупки та в умовах пандемії дозволяють людям почуватися безпечно.
Зокрема, продовжили модернізацію та відкриття нових магазинів. Так, на початку квітня ритейлер запустив новий об’єкт в Одесі – у ТРЦ Fontan Sky center. У столиці протягом року до наявних 20 ще відкрили 4 магазини: у ТРЦ Blockbuster Mall, ТРЦ «РайON», ТРЦ Хіт Mall, ТРЦ Respublika Park. Також зміцнено позиції у Харкові, збільшивши кількість магазинів до восьми: там Фокстрот відкрито у ТРЦ Nikolsky та Karavan Mall.
У грудні Фокстрот відкрив найбільший Фокстрот у Вінниці по вул. Коцюбинського, 78, а також нові магазини в Бучі в ТЦ Retail Park Bucha та у Чорноморську в ТРЦ Атмосфера.
Кожен з цих магазинів отримав сучасне оформлення, продумане планування й розташування торгівельних полиць, розширення асортименту відповідно до ключових вимог формату. Під дахом «білого хабу» покупці можуть перевірити товар, розрахуватися за нього, скористатися додатковими послугами, а також забрати інтернет-замовлення, оформлене на foxtrot.ua.
Оновлений дизайн після реформату отримали 20 магазинів бренду по Україні: у Львові, Дніпрі, Кропивницькому, Миколаєві, Житомирі тощо. Із останніх – у Червонограді (вул. Шевченка 5а, ТЦ «Кристинопіль»), Тернополі (вул. Текстильна, 28, ТРЦ «Подоляни»), Черкасах (вул. 30-річчя Перемоги, 29) та Рівному (пр-т Миру, 10).
«В середньому, кожен модернізований магазин додає +20-30% в товарообігу. Також зміни позитивно впливають на індекс здоров’я бренду та лояльність наших клієнтів», – зазначив Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.
Він додав, що в цьому році основний фокус компанії буде направлений на продовження реалізації омніканальної стратегії та удосконаленні клієнтського сервісу.
«Будемо осучаснювати роздрібну мережу, працюватимемо над розвитком нетрадиційних для нас категорій товарів на інтернет-платформі. На часі – впровадження принципів сервіс-дизайну та запуск актуальних продуктів».
Мережа Фокстрот – один з найбільших українських ритейлерів, що налічує 167 магазинів у 90 куточках країни та інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду, оновивши за два роки третину роздрібної мережі.
Кількість клієнтів за цей період зросла на 30% і наразі складає 12,1 млн. Компанія першою на ринку ПТіЕ запровадила використання програмної каси за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua. За рік видача електронних фіскальних чеків замість паперових досягла 90% усіх продажів. Також реалізували можливість отримання техніки в кредит із використанням електронних документів із мобільного застосунку «Дія», в тому числі із закордонним паспортом.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Ринки NonFood >
Теги: магазин фокстрот, итоги года в ритейле, новости ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар