Ми вірили в перемогу, тому продовжували працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі, — Олексій Веренікін, засновник компанії «Де Ла Марк»
Компанія «Де Ла Марк», визнаний лідер у впровадженні екоініціатив у виробництві товарів побутової хімії та косметики, як і весь український бізнес, зіткнулася із серйозними викликами після повномасштабного російського вторгнення 24 лютого 2022 року.
Як компанії вдалося вижити та розвиватися в надважкі воєнні місяці, ми дізналися в розмові з її засновником Олексієм Веренікіним.
– Розкажіть про вашу компанію, які товари ви виробляєте, де розташовано виробництво?
– Ми — український виробник побутової хімії та косметичних доглядових засобів. Наша компанія першою в Україні отримала міжнародний екосертифікат «Жива планета» (за ISO 14024), який визнається 65 країнами світу, на всю лінійку продукції.
Історія компанії розпочалась 15 років тому з виробництва безфосфатного прального порошку. А сьогодні в нашому асортименті понад 160 одиниць засобів, що необхідні для безпечного і якісного прання, прибирання та особистої гігієни.
Всі засоби DeLaMark виробляються за сучасними рецептурами з безпечних складових найвищої якості, що відповідають європейським вимогам до екозасобів.
– Як змінилась діяльність вашої компанії з 24 лютого 2022 року? Чи постраждало виробництво, як війна позначилася на асортименті, персоналі?
– З початком війни ми, як і багато інших компаній, були змушені призупинити діяльність задля безпеки наших співробітників, оскільки виробництво й офіс розташовані в Києві, який опинився в безпосередній близькості до бойових дій.
Це спричинило різке скорочення обсягу реалізації продукції, оскільки значний обсяг продажів забезпечував наш інтернет-магазин. Зіграв роль і той факт, що великі ритейл-мережі, де була представлена наша продукція, частину своїх магазинів зачинили або взагалі втратили.
Спочатку ми навіть розмірковували над релокацією виробничих потужностей та головного офісу, проте вірили і продовжуємо вірити в нашу перемогу, тому відкинули ці плани. А вже через місяць після початку повномаштабного російського вторгнення всі працівники повернулись на свої робочі місця і за декілька тижнів компанія повністю відновила роботу.
При цьому нам вдалося не лише зберегти довоєнний асортимент, а навіть розширити його. Рішучість, мужність і стійкість українців, надихнули нас на створення нової косметичної парфумованої лінійки «I AM UKRAINIAN» з нішевими ароматами. Тож тепер ми маємо у своїй родині засоби, що стійкі не лише своїм ароматом, а й духом!
– З якими труднощами ви зіштовхнулись та як їх вирішували?
Найбільшим випробуванням для нашого виробництва, як і для всього українського бізнесу та національної економіки в цілому, стали довготривалі відключення електроенергії. Ми закупили генератори, безперебійні блоки живлення, опалювальні прилади та продовжили роботу. Незламність команди та любов до своєї справи — це ті фактори, що були рушійною силою не зупиняти виробництво, а продовжувати працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі.
– Як зараз ідуть справи в компанії? Як закінчили 2022 рік та які плани на 2023-й? Чи змінили партнерів, як шукали нових? Що змогли покращити в компанії загалом?
– Ми відчуваємо позитивну динаміку, упевнено нарощуємо об’єми продажів та розвиваємо впізнаваність бренду.
Найголовнішим досягненням для нас стало те, що ми закінчили рік із повним збереженням команди і навіть створили кілька нових робочих місць. Запустили окремий цех з виробництва зубної пасти та доглядових засобів за ротовою порожниною та нову косметичну парфумовану лінійки «I AM UKRAINIAN».
Зміни у наших партнерах за минулий рік були не суттєві, пишаємось, що 85% наших поточних партнерів і постачальників працювали з нами і до 24 лютого.
Завдяки згуртованості команди у 2022 році ми покращили виробничі процеси на кожному з етапів виробництва, адже забезпечили ефективне та злагоджене виробництво під час довготривалих відключень світла та за умов постійних повітряних тривог.
Для нас, як і для всіх українців головним і найбажанішим планом на 2023 рік є святкування перемоги.
– Які поради ви можете дати бізнесу в Україні?
– Не зупинятись і продовжувати працювати, вірити в свою справу та команду, підтримувати один одного, як в середині компанії так і за її межами! Наразі соціальна відповідальність є невід’ємною складовою кожного українського бізнесу.
ТОВ ДеЛаМарк
+38 (097) 413 76 95
Сайт: delamark.ua
Instagram: instagram.com/delamark.ua
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Ринки NonFood >
Теги: новини виробників, виробництво косметики, виробництво товарів побутової хімії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар