17 травня 2023

Ми вірили в перемогу, тому продовжували працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі, — Олексій Веренікін, засновник компанії «Де Ла Марк»

Ми вірили в перемогу, тому продовжували працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі, — Олексій Веренікін, засновник компанії «Де Ла Марк»

1866

Компанія «Де Ла Марк», визнаний лідер у впровадженні екоініціатив у виробництві товарів побутової хімії та косметики, як і весь український бізнес, зіткнулася із серйозними викликами після повномасштабного російського вторгнення 24 лютого 2022 року.

Як компанії вдалося вижити та розвиватися в надважкі воєнні місяці, ми дізналися в розмові з її засновником Олексієм Веренікіним.

– Розкажіть про вашу компанію, які товари ви виробляєте, де розташовано виробництво?

– Ми — український виробник побутової хімії та косметичних доглядових засобів. Наша компанія першою в Україні отримала міжнародний екосертифікат «Жива планета» (за ISO 14024), який визнається 65 країнами світу, на всю лінійку продукції.

Історія компанії розпочалась 15 років тому з виробництва безфосфатного прального порошку. А сьогодні в нашому асортименті понад 160 одиниць засобів, що необхідні для безпечного і якісного прання, прибирання та особистої гігієни.

Всі засоби DeLaMark виробляються за сучасними рецептурами з безпечних складових найвищої якості, що відповідають європейським вимогам до екозасобів.

– Як змінилась діяльність вашої компанії з 24 лютого 2022 року? Чи постраждало виробництво, як війна позначилася на асортименті, персоналі?

– З початком війни ми, як і багато інших компаній, були змушені призупинити діяльність задля безпеки наших співробітників, оскільки виробництво й офіс розташовані в Києві, який опинився в безпосередній близькості до бойових дій.

Це спричинило різке скорочення обсягу реалізації продукції, оскільки значний обсяг продажів забезпечував наш інтернет-магазин. Зіграв роль і той факт, що великі ритейл-мережі, де була представлена наша продукція, частину своїх магазинів зачинили або взагалі втратили.

Спочатку ми навіть розмірковували над релокацією виробничих потужностей та головного офісу, проте вірили і продовжуємо вірити в нашу перемогу, тому відкинули ці плани. А вже через місяць після початку повномаштабного російського вторгнення всі працівники повернулись на свої робочі місця і за декілька тижнів компанія повністю відновила роботу.

При цьому нам вдалося не лише зберегти довоєнний асортимент, а навіть розширити його. Рішучість, мужність і стійкість українців, надихнули нас на створення нової косметичної парфумованої лінійки «I AM UKRAINIAN» з нішевими ароматами. Тож тепер ми маємо у своїй родині засоби, що стійкі не лише своїм ароматом, а й духом!

– З якими труднощами ви зіштовхнулись та як їх вирішували? 

Найбільшим випробуванням для нашого виробництва, як і для всього українського бізнесу та національної економіки в цілому, стали довготривалі відключення електроенергії. Ми закупили генератори, безперебійні блоки живлення, опалювальні прилади та продовжили роботу. Незламність команди та любов до своєї справи — це ті фактори, що були рушійною силою не зупиняти виробництво, а продовжувати працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі.

– Як зараз ідуть справи в компанії? Як закінчили 2022 рік та які плани на 2023-й? Чи змінили партнерів, як шукали нових? Що змогли покращити в компанії загалом?

– Ми відчуваємо позитивну динаміку, упевнено нарощуємо об’єми продажів та розвиваємо впізнаваність бренду.

Найголовнішим досягненням для нас стало те, що ми закінчили рік із повним збереженням команди і навіть створили кілька нових робочих місць. Запустили окремий цех з виробництва зубної пасти та доглядових засобів за ротовою порожниною та нову косметичну парфумовану лінійки «I AM UKRAINIAN».

Зміни у наших партнерах за минулий рік були не суттєві, пишаємось, що 85% наших поточних партнерів і постачальників працювали з нами і до 24 лютого.

Завдяки згуртованості команди у 2022 році ми покращили виробничі процеси на кожному з етапів виробництва, адже забезпечили ефективне та злагоджене виробництво під час довготривалих відключень світла та за умов постійних повітряних тривог.

Для нас, як і для всіх українців головним і найбажанішим планом на 2023 рік є святкування перемоги.

– Які поради ви можете дати бізнесу в Україні?

– Не зупинятись і продовжувати працювати, вірити в свою справу та команду, підтримувати один одного, як в середині компанії так і за її межами! Наразі соціальна відповідальність є невід’ємною складовою кожного українського бізнесу.

ТОВ ДеЛаМарк

+38 (097) 413 76 95

info@delamark.ua

Сайт: delamark.ua

Instagram: instagram.com/delamark.ua

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*