Світові бренди масово закриваються на центральних вулицях Петербурга
Обсяг порожніх площ на ринку стріт-ритейлу Санкт-Петербурга збільшився за перше півріччя 2022 року на 5% і склав 49 тисяч квадратних метрів, випливає з матеріалів дослідження консалтингової компанії Knight Frank St. Petersburg, повідомляє TradeMaster.UA.
За минулі місяці іноземні бренди звільнили близько 2600 квадратних метрів у центральних локаціях міста – це менше ніж 1% від загальної пропозиції на ринку. У багатьох випадках майданчики фактично не звільняються, а змінюють власника.
За даними на 30 червня 2022 року частка іноземних ритейлерів на центральних вулицях Санкт-Петербурга становить 9,5%. Загалом у головних торгових коридорах міста працює 129 міжнародних брендів, майже половина з яких припадає на ритейлерів одягу.
З березня про зупинення операційної діяльності на росії повідомили 19% міжнародних ритейлерів, які займали на ринку стріт-ритейлу в Санкт-Петербурзі лише 1,6% площ. Аналітики прогнозують, що у разі виходу іноземних брендів частка вакантних площ на ринку може зрости з 9,5 до 16,0%.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости бизнеса, выход компаний из рф, санкции против россии
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар