-
Закрдон
Сервіс TikTok Music закривається
- 26 вересня 2024
Музичний стрімінговий сервіс TikTok Music закривається з 28 листопада. Про це повідомив власник сервісу — китайська компанія ByteDance, пише TradeMaster.UA.детальніше -
Закрдон
Mango розширює присутність у США, відкриваючи новий магазин у Сіетлі
- 26 вересня 2024
Іспанський модний бренд Mango продовжує активно розширювати свою присутність на ринку США у рамках амбітної стратегії зростання. Після відкриття магазинів у Вашингтоні та Бостоні, компанія готується запустити перший магазин у Сіетлі, закріплюючи свої позиції у штаті Вашингтон. Про це повідомляє TradeMaster.UA.детальніше -
Закрдон
До 2030 р ринок рослинного молока подвоїться
- 25 вересня 2024
До 2030 року світовий ринок рослинної молочної продукції подвоїться і сягне $26 млрд. Про це свідчать дані нового звіту Eatable Adventures під назвою “Майбутнє молочної промисловості”. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на agronews.ua.детальніше -
Закрдон
В Європі суттєво зріс ринок нелегальних сигарет
- 25 вересня 2024
Минулого року в Європі куплено 35,2 мільярда нелегальних сигарет, тобто 8,3% від загального споживання в регіоні. Це на 0,1 відсоткового пункти більше порівняно з 2022 роком, йде мова у щорічному дослідженні KPMG 2023 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на agronews.ua.детальніше -
Закрдон
Żabka Group покращує харчові звички Польщі через сталий розвиток
- 25 вересня 2024
Żabka Group, власник найбільшої мережі міні-маркетів у Польщі, оприлюднила свій щорічний звіт про стратегію відповідальності, що демонструє позитивний вплив компанії на польську економіку та харчові звички населення. У рамках кампанії «Porcja DobreGO!» компанія допомагає споживачам робити більш здоровий вибір харчування. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.детальніше -
Закрдон
Lidl зобов'язався досягти нульового рівня викидів до 2050 року
- 25 вересня 2024
Lidl зобов’язується досягти нульового рівня викидів до 2050 року у всіх своїх глобальних операціях та ланцюгах постачання. Особливу увагу компанія приділяє скороченню викидів парникових газів, на які припадає 90% її екологічного впливу (Scope 3). Основні зусилля Lidl спрямовані на співпрацю з партнерами та постачальниками для досягнення цілей сталого розвитку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.детальніше -
Закрдон
Ситуація на заводі Samsung створює високі ризики для експортного потенціалу Індії
- 25 вересня 2024
Плани Індії швидко перебрати на себе частку експортного потенціалу Китаю у сфері високих технологій можуть бути зруйновані через ситуацію лише на одному-єдиному підприємстві, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Тhe loadstar. На заводі Samsung на околиці Ченнаї розпочалися протести через трудовий конфлікт. І саме він ставить під сумнів найближчі перспективи розширення експортних поставок електроніки з Індії.детальніше -
Закрдон
Auchan, Casino та Intermarché приєдналися до закупівельного альянсу Everest
- 25 вересня 2024
Французькі роздрібні гіганти Auchan, Casino та Intermarché оголосили про приєднання до європейських закупівельних альянсів Everest та Epic. Це сталося через день після того, як Super U змушена була залишити ці альянси. Такий хід значно посилює позиції Everest на ринку, наближаючи його до рівня впливу конкурентного альянсу Eurelec, до якого входять Ahold Delhaize, E.Leclerc і Rewe. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.детальніше -
Закрдон
США заборонять китайські та російські складові у своїх автомобілях
- 25 вересня 2024
Сполучені Штати планують невдовзі жорстко заборонити використання китайських чи російських деталей, а також будь-яких технологій з цих країн при складанні американських автомобілів. Урядові чиновники вважають, що усе це створює великі ризики для безпеки дорожнього руху. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.детальніше -
Закрдон
Coca-Cola припиняє виробництво нового смаку Spiced після шести місяців на ринку
- 24 вересня 2024
Coca-Cola оголосила про припинення виробництва свого нового смаку Spiced, який був представлений лише шість місяців тому. Попри активну рекламну кампанію та амбітні плани, цей продукт не зміг завоювати популярність серед молодих споживачів, на яких він був націлений. У компанії зазначили, що Spiced поступиться місцем новому смаку, який з’явиться у 2025 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.детальніше