21 июля 2022

9 вересня 2022 року відбудеться конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

9 вересня 2022 року відбудеться конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

3843

В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час на конференції, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

Вперше 2 конференції FoodMaster і NonFoodMaster в один день!

Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).

Партнери конференції

Генеральний Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail

Офіційний Креативний Партнер - 4PRESS

Офіційний Чайний Партнер – Ліберті Україна 

Партнер із автоматизації підприємств - Quantum International

IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Фарро Партнер- Кременчукм’ясо

Молочний Партнер - ZINKA

Партнер фабрика напівфабрикатів - ТМ "МАКЕЙ"

Інноваційний Партнер - АВК Конфекшінері 

Партнер електронного документообігу - Вчасно 

Партнер за підтримки – Альбатрос

Партнер Каво-брейків  Перша чарівна скриня

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Свою участь вже підтвердили:

Мережі магазинів: Фокстрот, VARUS, ЛотОК, Цитрус, ДТ Магнус Трейд, (сети ISEI и BEYOND), Море Пива, Novus, Львовхолод, Чудо-Маркет, ТОВ "Фудком", РОСТ, Watsons, Ашан, ТОВ "Економ Плюс", ТОВ "ЛЕГІОН 2015", Тайстра, ТОВ "КОРАНТО", ТОВ "Недлес", АТБ-Маркет та ін.

Постачальники товарів FMCG: ТОВ "Дарпак", ТД ГАЛКА, Козуб, ТД Карпатські мінеральні Води, ТОВ "КФ "ДЕСНА", ТОВ «ЕЛЬГРАФ», ТОВ Штраус Укрїна, ТОВ «ТД ГУРМАНДІЗ», Carlsberg Ukraine, «Мінеральні Води України, ГК "Снек Продакшен", Люстдорф, ТОВ Комо Україна, ТзОВ «ГЕРЧАК», ТОВ "ВІТАЛ ФУДЗ", АВК Конфекшінері, ТОВ «Торговий дім «Кременчукм’ясо», ПП "Оліяр", ТОВ Альбатрос, GFSGROUP, ТОВ КВФ "РОМА"    , Nestlé , ТОВ "Наша Сила", ТОВ "ВП "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", ТОВ "Маркопродукт". Лігос. ТОВ "ЮГФУД". ТОВ Волинський Бровар. ФГ "ФЕРМА ЕКО". ТОВ "АЛАН" та ін

Постачальники послуг: КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, GFK, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Kantar, ТОВ "Квантум Інтернешенел",

Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022 (6й поверх, UBI Конференц-хол)

Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» - модератор конференції, зал Foodmaster.

  1. Андрій Забловський, Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України - Тема: Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни
  2. Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK - Тема: Український покупець  в умовах війни: супротив кризовому режиму
  •  - В останні роки український споживач переживає потрясіння за потрясінням - революції, початок війни в 2014 році, обмеження пов'язані з пандемією - все це суттєво впливало на його вподобання та купівельну поведінку.
  •  - З іншою сторони, з кожним разом, адаптування до нових умов відбувалося все швидше і швидше. Як змінився споживач в цьому році, його преференції щодо вибору товарів та послуг?
  •  - В доповіді будуть використані дані GfK споживчої панелі домогосподарств та опитування покупців в Україні в порівнянні з аналогічними опитуваннями в Європі.
  1. Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями.

  2. Володимир Адамов, Керівник напрямку логістики Consulting for Retail – Тема: Голосові технології: підвищення варіативності у ключовому процесі РЦ

  •  - Які переваги рішення в цілому (hands free) та чи можлива його робота без WMS.
  •  - Як розвивалися технологія та обладнання (історичний бриф).
  •  - Можливості сучасного додатку – як реалізована можливість вибирати спосіб взаємодії із системою.
  •  - Локалізація рішення за мовним інтерфейсом – який склад вже говорить «солов’їною».
  • - Додаткові команди – які задачі можливо вирішувати за допомогою рішення.
  •  - Можливості інтеграції та конфігурування, строки впровадження рішення.
  •  - Кому підійде рішення – кейси останніх впроваджень.
  1. Андій  Варібок, СЕО UIS та Евген  Глазов, консультант по оптимізації логістичних процесів  UIS – Тема: Омніканальність у ритейлі на прикладі мережі apteka911.ua  фото во вложении

  •  - Омніканальність вимагає керування каналами взаємодії та варіативності каналів постачання.
  •  - Бажання клієнта купити все й одразу в одній точці – як задовольнити потребу при наявній інфраструктурі.
  •  - Моделі побудови каналів постачання, що поєднують позитивний клієнтський досвід та операційну вигоду для бізнесу.
  •  - Задоволений клієнт – це простий сервіс, оптимізовані витрати та складна логістика у backend.
  •  - Вибір рішень, їх доступність та досвід використання на ринку України.

Зал 1.FoodMaster-2022 "Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час" (6-й поверх, UBI Конференц-хол)

  1. Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus - Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження.
  2. Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, інструктори з розвиття бізнесу, бізнес розвідники, співзасновники агенції 4Press та Green Duck Research, експерти Unit School of Business, консультанти EBRD – Тема: Швидкі дослідження у кризовий час
  3. Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Клієнтський сервіс як запорука стабільних ділових відносин та адаптації бізнесу під час війни
  4. Дмитро Канигін, Керівник Впроваджувального центру CONTO - Тема: Практичні кейси побудови архітектури управлінського обліку на базі продуктів BAS
  5. Ольга Момчилович, Директор з маркетингу мережаі маркетів "ЛотОК"- Тема: Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу.
  6. Панасенко Олексій, Операційний директор NOVUS - Тема: Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих терирорії та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи
  7. Бартош Фурман, директор компанії Quantum International – Тема: ОСОБЛИВОСТІ РИНКУ АВТОМАТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІ СЬОГОДНІ. ЯК НЕ ПОМИЛИТИСЯ З ВИБОРОМ
  8. Сергій Петров, Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м.Харків - Тема: Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення, Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах
  9. Олег Шмуляєв, заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” – Тема: Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни МХП. Нові виклики – чи зміниться культура споживання
  10. Валерій Глубоченко, Засновник та провідний тренер SellClones (група компаній InforManager). Автор методики ведення переговорів SalesMaster та системи тренувань торгового персоналу, яку вже використовують у своїй роботі понад 250 компаній на ринку СНД      МАЙСТЕР-КЛАС "МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ ПЕРЕГОВОРІВ"

ДИСКУСІЯ З МЕРЕЖАМИ

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В НОВИХ УМОВАХ

Зал 2. NonFoodMaster-2022 "Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу" (7-й поверх, UBI Конференц-хол)

  1. Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay - Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів.
  2. Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.
  3. Валентина Комарова, Директор з маркетингу Citrus - Тема: Адаптація департаменту маркетингу та бізнесу у воєнний час. Впровадження актуальних PR-активностей та перебудова бізнес-процесів — як запорука розвитку бізнесу під час війни.
  4. Ануш Товмасян, co-founder ISEI  - Тема: “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого” 
  5. Олександр Кустреюк, Керівник відділу продажів у Вчасно.EDI – Тема: Як безболісно перевести та вдосконалити роботу з договорами з Бітрікс24 на Вчасно: реальний кейс Вересень+
  •  - Відцифрування процесів поставки-повернення товару, виставлення рахунків/актів та створення специфікацій
  •  - Електронні договори, додаткові угоди і протоколи розбіжностей. Перехід з Бітрікс24
  •  - Підписання документів за допомогою хмарного Вчасно.КЕП
  •  - Ведення внутрішнього документообігу в електронному виді: обхідні листи, заяви на відпустку
  •  - Що плануємо впровадити в майбутньому?

 

У рамках події відбудуться три спецпроєкти:

Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.

Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та ритейлерів України та Європи.

Галерея Новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ. Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Умови участі:
Онлайн - 4500 грн.

Пакет Стандарт – 5500 грн.
Бізнес –  9000 грн.
Преміум - 19 300 грн.

Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%

*Пакет «Стандарт» доступний лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів.

Групова участь. Групові ціни без знижок!
4 учасники – 17600 грн.,
6 учасників – 25000 грн.,
9 учасників – 35600 грн.

 

РЕЄСТРАЦІЯ
або за тел 067-502-30-13

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

Раздел: Статьи >

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*