08 липня 2024

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

418

В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки

На виставці збереться понад 1000 учасників!
Відвідувачі виставки це - власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.

Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCGрішень та послуг.
Програма 

 

Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна"

 
 

Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.

 

 
 

Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд? 

 
   Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.  
   Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.  
 

Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок

 
 

Олексій  Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу

 
 

Надія Підлісна, Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ. Тема: Стандарти виробництва ВТМ для успішної співпраці з мережами

 
 

Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш". Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.

 
 

Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів. 

 
 

Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів 

 
 

Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.

 
 

Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора.Тема уточняється

 
 

Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».

 
 

Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.

 
 

Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів. Кейс ТМ JOY diapers for you.

 
 

Едуард Ахрамович - підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".

 
   

Олег Мірошниченко, керівник напрямку власних брендів Suziria Group. Тема: Як побудувати преміальну міжнародну ВТМ: case study від Savory

 
     

 

Спецпроекти конференції!

- Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин

- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України. Розміщення на поличці - 5000 грн 

- Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 - PrivateLabel-2024 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.

Участь у виставці зі стендом включає:

  • - На виставковому стенді Ви зможете представити зразки продукції Вашої компанії, провести демонстрацію (дегустацію), що дозволить максимально ефективно розповісти про Ваші товари (послуги), звернути на себе увагу, обговорити співпрацю із зацікавленими компаніями. ("Лінійний" стенд у вигляді кімнати з однією лицевою стороною. Обладнання стенду: Стіл 700 × 700 мм – 1,Стілець «АСКОНА» - 3,Розетка 220 В (до 2 кВт) – 1,Спот-лампа 100 Вт – 1,Кошик для сміття – 1, Вішалка - , Ковролін, Фризовий надпис)
  • - Розміщення 50 слів + контакти в  друкованому каталозі конференції
  • - 2 учасники виставки, безпосередньо у виставковій залі (без доступу в зал конференції)
  • - Знижка 20% на придбання пакета "Учасник конференції"
  • - Кава-Брейки в зоні Food court
  • - Обіди в зоні Food court
  • Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 25 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) –31 500 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 39 500 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 18 кв.м (6*3) – 48 920 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 27  кв.м (9*3) – 58 500 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 36  кв.м (6*6) – 62 500 грн без ПДВ
  • Умови участі:
  • Відвідувач – 400 грн.,
  • Учасник конференції+відвідувач виставки
  • 9200 грн при оплаті до 15.08
  • 9900 грн при оплаті з 16.08

(у вартість участі входить пакет з інформаційними матеріалами+ каталог конференції, кава-брейк, обід, фуршет)

  • Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки
  • 4 учасники –29 600 грн
  • 6 учасників –39 000 грн
  • 9 учасників – 54 000 грн

Реєстрація на конференцію

Цього року на майданчику конференції 6 вересня буде реалізовано 3-й етап Національного проєкту «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України».

Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.

До участі в проєкті буде допущено щонайменше 100 Виробників продуктової галузі України та 40 представників дистрибуторів, рітейлу в розподілі 85% - регіональні і 15% - національні. Подія відкриває додаткові можливості для малих та середніх підприємств- учасників проєкту на вигідних умовах!  

Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті та забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками. 

В рамках проєкту, для покращення взаємодії між виробниками та рітейлерами, команда TradeMasterGroup напередодні конференції проведе 3-х годинне онлайн-навчання для виробників ММСП: «Ведення перемовин. Підвищення рівня переговорних навичок з «баєрами». Створення ефективної комерційної пропозиції».

6 вересня конференція буде проходити в 2-х залах: PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід та зал де будуть проходити дискусійні панелі в  5 напрямках виробництва товарів:

  1. М’ясо-молочна;
  2. Плодово-овочева;
  3. Кондитерська продукція;
  4. Аквакультура;
  5. Зернові та олійні  культури.

Подія за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку - АГРО, відкриває додаткові можливості для учасників проєкту на вигідних умовах. Під час відбору компаній, перевага буде надаватися малому та середньому бізнесу, яким володіють, керують і контролюють жінки, а також чоловіки, що належать до вразливих категорій населення.

Проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International.

🔛 Заповніть заявку на Вашу участь до 1 серпня 2024р.
Якщо ви виробник, постачальник: Реєстрація

Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування реєстрація

Встигніть зареєструватись, кількість місць обмежена (до участі будуть допущені 100 учасників від компаній виробників). Для участі в проєкті надається один квиток для кожної компанії постачальника.

Відгуки українських рітейлерів і виробників про 1 етап проєкту  в рамках  DistributionMaster-2023  тут

Контакти: +38 067-502-30-13, reklama@trademaster.com.ua  

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*