Про компанію НПФ МІДА ЛТД

Виробництво

Загальний склад сучасного виробництва

Основне виробництво займає 2 поверхи фабрики і розподілено між п’ятьма ділянками:

  • ділянка з розкрою деталей верху;
  • ділянка із розрубу та обробки деталей низу;
  • ділянка складання заготовок чоловічого та жіночого взуття;
  • лінія автоматичного затягування взуття;
  • експериментальна ділянка.

На фабриці працюють висококваліфіковані фахівці-взуттєвики, які успішно вирішують поставлені перед ними завдання. Ми стежимо за якістю і вдосконалюємо технології. Але, незважаючи на всі нововведення, значне збільшення асортименту та обсягу продукції, що випускається, найважливішим у політиці фабрики «МІДА» залишається поєднання традиційних методів виробництва до сучасних вимог ринку взуття.

Виробництво Міда

Технологічний цикл

Фабрика оснащена імпортним обладнанням таких відомих фірм як «PFAFF», «Schon», «Cerim», «CIUCANI».

Для розкрою настилів текстильних матеріалів застосовується унікальний прес фірми «Gompart» з рухомою кареткою. Попереднє формування п’яткової частини проводиться на машині фірми «Leibrock». Затягування ділянки носка клеєм виробляється на машинах К-78 фірми «Cerim» і машинах фірми «Schon». Для одночасної затяжки п’яти тексом і голеночної частини клеєм застосовується двупроцесорна машина К-23 фірми «Cerim». Строчка макасіного шва виконується на машині фірми «CIUCANI».

Виробництво Міда

Також на виробництві застосовуються:

  • камера фірми «Bom Belli» для термофіксації взуття;
  • машина для розмітки підошви; прес фірми «Olimpic» для формування заготовок верху;
  • двосекційний пневматичний прес фірми «LeiBrock» і «Iron Fox» для приклеювання підошов;
  • холодильна камера фірми «Schon» для фіксації взуття;
  • двохниткова машина фірми «Famas» для прошивки підошви та інше сучасне обладнання.

Асортимент і особливості продукції

Однією з основних відправних точок у виробництві взуття є моделювання. Аналізуючи тенденції моди, модельєри, що працюють на фабриці «МІДА», розширюють асортимент моделей і створюють перспективні колекції. Створенню актуальних і перспективних моделей сприяє висока кваліфікація та великий творчий потенціал колективу модельєрів. Проектування моделей ведеться за сучасними методиками італійської та вітчизняної шкіл моделювання.

Основні маркетингові цілі та завдання виробництва

Закріпитися на взуттєвому ринку України за рахунок підвищення якості продукції, що випускається без істотного збільшення ціни.

Збільшити кількість продукції, що випускається шляхом нарощування виробничих потужностей, і внаслідок цього, домогтися підвищення рівня продажів, за рахунок освоєння регіонів, які мають потенціал реалізації.



Всі компанії "Retail. Роздрібні мережі, Магазини"