НОВИЙ ФОРМАТ ЗНАЙОМОГО МАГАЗИНУ

Новий зручний маркет Сім23 відкрився 30 вересня у центрі Луцька на Театральному майдані. Це 57й магазин мережі і перший в новому форматі.
Магазин розроблено у відповідності до світових традицій convenience store – зручний маркет. Від звичних Сім23 новий маркет відрізняється яскравим акцентуванням на відділі готової їжі та напоїв. Центральна частина магазину відведена під бар гарячих та холодних напоїв за системою самообслуговування. В касовій зоні клієнтам пропонуються хотдоги різних видів, ковбаски гриль, гарячі м’ясні та картопляні снеки. Також в магазині представлена свіжа випічка з власної пекарні. Клієнти, що налаштовані на дуже швидкий та ситний перекус мають змогу вибрати готовий багет, круасан з начинкою чи сандвіч, який можна розігріти просто у залі в професійній НВЧ печі. «Відділом готової їжі у великому супермаркеті вже нікого не здивуєш – це звично. Але чи часто ви бачили подібні відділи у маленьких магазинах? Без годинних черг, без блукань по тисячах квадратів площі. Швидко і зручно – зайшов, перекусив і пішов по справах. Для Європи та світу такий формат вже звичний. 7-Eleven, FamilyMart, Albert Heijn та велика кількість інших успішних мереж – всі вони в свій час зробили ставку на продаж готової їжі та напоїв. «Чому б і ні?» - подумали ми. Так з’явилася ідея зручного маркету нового формату» - розповідає Сергій Кикіньов, директор зі стратегічного управління мережі.
3 каси, 2500 найменувань товарів, 47 варіацій готових напоїв, 45 варіацій готової їжі, 21 варіант ситних та вигідних сетів (готові рішення поєднання їжі та напоїв) представлено гостям нового магазину. В меню магазину - хотдоги та ковбаски гриль, багети з начинкою та випічка, їжа швидкого приготування, кава та кавові мікси, слаш та газовані напої з льодом. І все це можна зручно смакувати за стійкою біля панорамного вікна з виглядом на центральну вулицю міста.
Разом з тим, це все той же добре знайомий клієнтам Сім23 - зі звичним графіком роботи, компактною площею в 150 м.кв., оптимізованим вибором продуктів та товарів для дому, швидким обслуговуванням та вільним Wi-Fi.
Змінюючи формат, компанія змінила і вигляд маркету. В інтер’єрі нового магазину відсутні традиційні для мережі яскраві кольори. Лаконічний і стильний дизайн, сучасне та зручне торгівельне обладнання, грамотне освітлення – враховано все, щоб зробити перебування клієнта в магазині комфортним і зосередити його увагу на головному - смачній продукції.
Ще одна незвична «фішка» нового магазину – відділ To Go, в якому клієнт може придбати напої або FastFood просто з вулиці, не заходячи у приміщення. Така собі «спецпропозиція для тих, хто дуже поспішає».
«Цей магазин – результат величезної роботи усієї команди Сім23. Ми горді тим, що можемо запропонувати нашим гостям щось принципово нове і певною мірою унікальне. Плануємо розвивати подібні convenience store і в інших містах Західної України» - коментує Сергій Кикіньов.
Додати коментар