06 січня 2025

Food&NonFoodMaster&BigTrade-MarketingShow-2025

Food&NonFoodMaster&BigTrade-MarketingShow-2025

Запрошуємо Вас та Ваших колег на ХVІ щорічну головну подію року для рітейлерів та постачальників Виставку і конференцію

Food&NonFood Master&Big Trade-Marketing Show-2025

 

Дата та місце проведення: 27-28 березня 2025р. м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»

Фото-звіт https://www.facebook.com/media/set/?set=a.821664936652465&type=3

Відео https://www.youtube.com/watch?v=XeJhR46LFCg
Стаття https://trademaster.ua/marketing_i_prodazhi/313632

Партнери виставки

Генеральний Партнер – STRATEG

Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер

ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Партнер з маркетингу повного циклу Promodo

Партнер з лояльності - Art Nation Loyalty

Партнер конференції – АВІК-2000

Партнер конференції – ТМ HARVES

Партнер кава-брейку – Discaf

 

Конференція збере понад 750+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.

Аудиторія конференції:  За галузями: Виробник-54%, Сумежна галузь-13%, Рітейлер-22%, Дистриб'ютор-7%, ЗМІ – 4%. За посадами: Директор з продажу, національний менеджер по роботі з мережами, директор з маркетингу, генеральний директор, власник, комерційний директор, директор із закупівель.

 

На Виставці  Вас чекають:

  • 130 виставкових стендів, що представляють найкращі товари та послуги.
  • Галерея новинок провідних постачальників України
  • Головна подія рітейлу та виробництва Food&NonFood Master-2025
  • Big Trade-Marketing Show-2025: Innovate. Elevate. Dominate. Мега-подія для трейд-маркетологів України.
  • Виступи 30 топ-спікерів із провідних компаній України та світу.
  • Столи переговорів у форматі "Рітейлер-Постачальник" – унікальна можливість для встановлення нових бізнес-зв’язків.
  • Урочиста Церемонія нагородження переможців національних премій Made-in-Ukraine-2024, Retail-in-Ukraine-2024, BIG TRADE-MARKETING AWARDДля кого цей захід?
  • Більше 1500 учасників - Ваших існуючих і потенційних партнерів ( 700+ учасників конференції і 800+ відвідувачів вставки).

 

На виставковому стенді Ви зможете представити зразки продукції Вашої компанії, провести демонстрацію (дегустацію), що дозволить максимально ефективно розповісти про Ваші товари (послуги), звернути на себе увагу, обговорити співпрацю із зацікавленими компаніями.

 

Участь у виставці зі стендом включає:

  • Обладнання стенду: Стіл 700 × 700 мм – 1,Стілець «АСКОНА» - 3,Розетка 220 В (до 2 кВт) – 1,Спот-лампа 100 Вт – 1,Кошик для сміття – 1, Вішалка, Ковролін, Фризовий надпис.
  • Розміщення 50 слів + контакти в  друкованому каталозі конференції
  • 2 учасники виставки, безпосередньо у виставковій залі (без доступу в зал конференції)
  • Знижка 20% на придбання пакета "Учасник конференції"
  • Кава-Брейки в зоні Food court
  • Обіди в зоні Food court

 

Вартість стенда розміром 4 кв.м (2*2) – 22 000 грн без ПДВ

Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 27 000 грн без ПДВ

Вартість стенда розміром 8 кв.м (2*4) – 33 000 грн без ПДВ

Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) –34 500 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 40500 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 15 кв.м (5*3) – 46000 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 18 кв.м (7*3) – 55 200 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 21 кв.м (6*3) – 64 400 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 24 кв.м (8*3) – 73 600 грн  без ПДВ

Вартість стенда розміром 27 кв.м (9*3) – 83 800 грн  без ПДВ

 

Кількість місць обмежена, встигніть забронювати!
У вкладенні схема розміщення, оберіть номер Вашого стенду

Програма поки формується.

  • Катерина Калюжна, Client Partner Kantar Україна. Тема: Емоційна комунікація у рітейлі: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.
  • Надія Бігун, заступниця Міністра Економіки України. Тема: Вплив "Національного кешбеку" на споживацький ринок.

Питання які будемо піднімати на конференції
1.         Актуальні тренди харчової галузі у 2024 році. Нові виклики та можливості для сфери FMCG.

2.         Трансформація поведінки покупців: як ефективно будувати комунікацію в умовах змін.

3.         Співпраця рітейлерів і постачальників: новий рівень взаємовигідного партнерства в 2025 році. Кейси найкращих практик і успішних колаборацій.

4.         Як адаптувати мережу магазинів до нових очікувань покупців. Фокус на змінах у покупках офлайн та онлайн.

5.         Побудова довготривалого партнерства: як рітейлери та постачальники можуть разом досягти успіху. Досвід 2024 року та прогноз розвитку на 2025.

6.         Категорійний менеджмент 2025: як налаштувати асортимент для мультиканального ритейлу. Інтеграція категорійного підходу для всіх каналів продажу.

7.         Плани щодо подальшої розвитку бізнесу великих гравців ринку ритейла України.

8.         Best experience у побудові лояльності покупців: персоналізація через технології та дані. Використання AI для створення персоналізованих пропозицій і програм лояльності.

9.         Ефективне управління простором торгових залів: від категорій до інноваційного мерчандайзингу. Як викладка товарів збільшує продажі та створює унікальний досвід для клієнтів.

10.       Цифрові інструменти для оптимізації мереж магазинів: автоматизація, аналітика та управління. Рішення для підвищення ефективності роботи рітейлерів.

11.       Можливості для українського малого та середнього бізнесу щодо початку співпраці з провідними мережами України та Європи. Успішні кейси.

12.       Перезапуск маркетингових стратегій для рітейлу: як інтегрувати нові інструменти та партнерства. Побудова стійких маркетингових кампаній у партнерстві з постачальниками.

13.       Емоційна комунікація у рітейлі: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.

14.       Стратегії ціноутворення в умовах зростаючої конкуренції.

15.       Підвищення ефективності акцій у ритейлі: нестандартні підходи до промо без великих бюджетів. Нові способи просування товарів у межах партнерств із постачальниками.

16.       Як уникнути overstock та out of stock у роздрібній мережі: оптимізація планування постачань. Інструменти управління запасами для уникнення ризиків.

17.       Технології трансформації магазинів під зміну споживчих вподобань: інновації в дії. Використання AR, VR, інтерактивних рішень для залучення клієнтів.

18.       Маркетинг у мережах магазинів: як аналіз ефективності акцій впливає на продажі. Розробка інструментів моніторингу та звітності для спільної роботи з постачальниками.

19.       Цифрові інструменти для управління асортиментом у мережах: кейси впровадження. Як технології допомагають знаходити оптимальні рішення для клієнтів.

20.       Розвиток мережі магазинів у кризовий період: спрощення співпраці з постачальниками та відновлення ринку. Успішні кейси українського бізнесу та стратегії на майбутнє.

21.       Як створити ефективну акцію? Від ідеї до оцінки результатів.

22.       Ціна ефективності: як досягти окупності маркетингових активностей у складних умовах.

23.       Штучний інтелект у маркетингу: персоналізація пропозицій для сучасного покупця

24.       Digital-маркетинг 2025: нові інструменти, тренди та практичні інсайти.

25.       Перезапуск маркетингової стратегії у новій реальності: як адаптуватися до викликів?

26.       Діджиталізація мерчандайзингу: як поєднати онлайн- та офлайн-продажі у єдину стратегію.

27.       Створення затребуваних продуктів на мінливому ринку: інтеграція нових рішень у поточну продуктову лінійку. Як врахувати обмеження та скористатися можливостями?

28.       Просування товарів на маркетплейсах: стратегії, алгоритми та оптимізація.

29.       Трейд-маркетинг у світі SMM: Як залучити та утримати аудиторію.

30.       Лідерство у трейд-маркетингу: Вплив індустрії та ключові стратегії.

31.       Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році

Умови участі:

 Відвідувач – 400 грн.,

  • Учасник конференції+відвідувач виставки (у вартість участі входить пакет з інформаційними матеріалами+ каталог конференції, обід, фуршет)
  • 8000 грн за одного учасника з 1.01.2025 по 30.01.2025
  • 9000 грн за одного учасника з 1.02.по 15.02
  • 9900 грн за одного учасника з 15.02
  • Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки
  • 4 учасники – 29 500 грн
  • 6 учасників –39 000 грн
  • 9 учасників – 54 000 грн

Реєстрація учасників


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)