24 лютого 2022

Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

13240

Нові тенденції в категорії напоїв - здоров'я і добре самопочуття, а також перекус на ходу

З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв.

Зміни в поведінці покупців, особливо серед молодих та тих, хто не має часу, призвели до збільшення споживання поза домом, наприклад під час поїздок на роботу чи у спортзал. На ринку напоїв спостерігається значне зростання зручних та поживних напоїв для споживання на ходу, які відповідають зайнятому способу життя покупців. Досвідчені постачальники розробляють та розвивають нові продукти та упаковку, які відповідають міксу потреб та профілів покупців, наприклад орієнтованих на смузі для молодих жінок.

Крім того, занепокоєння щодо Сталого розвитку змусило компанії досліджувати альтернативи їх стандартній пластиковій упаковці, оскільки кількість покупців, що турбуються про екологію, зростає.

Лицьовою стороною для більшої частки ринку

В категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Продукти завжди повинні бути лицьовою стороною до покупця (фронтовані), а у випадку з коктейлями, соками чи замінниками страв мають бути рішення, що підтримують принцип «ФІФО», чим зменшують ризик псування продуктів з меншим терміном зберігання. Потрібні рішення з мерчандайзингу, які дозволяють персоналу швидше заповнювати холодильники,  автоматично фронтують товар лицьовою стороною, а також зменшують витрати праці. Враховуючи високу частку імпульсних покупок у категорії напоїв, ще більше стимулювати продажі можуть вторинна викладка та перехресний мерчандайзинг напоїв з іншими категоріями, такими як кондитерські вироби,  снеки та свіжі продукти.

Покупці шукають натхнення

Дослідження показують, що при покупці алкогольних напоїв більшість покупців не визначаються заздалегідь, а схильні проглядати полицю. Тому направлення та натхнення покупців є ключовим і бренди в цьому сегменті, як правило, зосереджуються на створенні привабливого досвіду в магазині за допомогою освітлення, кольорів, хайлайтерів та навіть цифрових екранів, що містять рецепти.

Пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи  рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.

Рекомендовані рішення для категорії напоїв:

Добре викладені та впорядковані полиці з мінімальним обслуговуванням забезпечать системи гравітаційної подачі, такі як роликові панелі RollerTrack та килимки з низьким тертям для сковзання Glide mats™.Ці системи забезпечують зсування товару на передній край полиці під власною вагою. Вонипідходять для будь-якого товару в пляшках, коробках, Tetrapack, жерстяних банках. За результатами досліджень та тестів – продажі збільшуються на 5-10%. Роликові панелі Roller Track™  це дуже міцна система з низькими витратами на обслуговування, яка пройшла перевірку в середовищі рітейлу – вже більше 1 млн полиць успішно працюють багато років. Килимки з низьким тертям Glide mats™ забезпечать надійну подачу також ПЕТ пляшок 1,0-2,0 л. Ці рішення ідеальні для холодильників з тильним завантаженням.

Легкий, але ефективний спосіб мерчандайзингу напоїв - металева рамка для ручної подачі товаруFacerTM. Facer - це розумне та просте рішення. Воно ідеальне для винних та алкогольних відділів, а також для іншої продукції в банках та пляшках ы даэ можливість швидко зрушити їх з заднього боку полиці вперед. Зараз Facer дуже популярний у Європі  – більше 25 мільйонів штук вже встановлено і ця кількість зростає. Це рішення використовується майже всіма європейськими дискаунтерами. Воно економить 36% часу на мерчандайзинг.

 Автоматичне фронтування напоїв на полиці та відведене місце для кожного продукту також забезпечать наші треї для напоїв - для класичних банок 66 мм (і пляшок такого ж розміру) та для популярних нині банок Sleek діаметром 58 мм.  Трей для напоїв OPT-TRAYTM бувають зі штовхачами та гравітаційні, мають спеціальний дизайн та майже не помітні на полиці.

Коли окрім покращеної видимості продукту на полиці, що забезпечується автоматичним фронтуванням, критичним є ще й гнучкість та адаптивність рішення для будь-якого виду полиці і продукту, тоді обирають модульне рішення ModuloTM. Modulo - це гнучкий модульний трей від HL, який поєднує в собі переваги автоматичної фронтальної подачі з привабливими можливостями для брендингу. Він легко регулюється під будь-яку кількість фейсів, має відкидний фронт для легкого поповнення та користування, змінну (зламну) довжину, підвищену видимість бренду завдяки наклейкам на фліп-фронті та сумісний з іншими аксесуарами для брендингу. «HL Display задовольнив 100% наших потреб: фронтування, візуальний вплив, легка інсталяція та строк виробництва!», відгукується про Modulo Трейд Маркетинг Директор Pepsico France Лорі Лаззереші.

Щоб охолоджений напій завжди був першим на краю полиці, всі напої були на своїх місцях, а відсутні одразу помітні, допоможуть поворотні секції з полицями RotoShelfTM та TurnLoaderTM. Вся секція повертається на 180 градусів, таким чином ззаду усі полиці доступні для легкого заповнення. А нахил полиці та сила тяжіння подають товар на фронт. При цьому забезпечується ФІФО та економиться до 70% часу на заповнення полиць. RotoShelfTM та TurnLoaderTM створюють новий споживацький досвід, адже напій завжди холодний та легко доступний.

Також освітлення та цифрові екрани допоможуть Вам створити кращі враження від покупок в категорії напоївта надихнути покупців на покупку. Наприклад, підсвітка Ad'Lite™ це не просто підсвітка. Це комплексне рішення HL Display для підсвітки полиць, що передбачає  швидку та гнучку інсталяцію, довгий термін експлуатації (5 років, ударостійкість) та використання в вологому середовищі та холодильниках (аж до -20). Також HL пропонує цілий ряд цифрових вивісок, які допомагають рітейлерам та брендам створювати переконливий досвід покупок. У пропозицію HL входять екрани різних розмірів, кріплення для них, установка та післяпродажна підтримка.

Бажаєте створити свою категорію напоїв, що стимулює покупки?

Зверніться до нас за детальною інформацією:

 ТОВ «Дисплей Україна» - офіційний та ексклюзивний дистриб'ютор в Україні шведської компанії HL Display www.d-u.com.ua

 

Читайте також: Перемогти в мерчандайзингу на вагу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*