20 грудня 2021

Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

6887

26 листопада 2021 року ТОВ «ОНІКС ТРЕЙД ЛОГІСТИК» (Onyx Trade) було визнано «Найактивнішою логістичною компанією» в рамках Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021», у якій могла взяти участь будь-яка компанія, що надає рішення та послуги з логістики. Редакція вирішила дізнатись у власника компанії ONYX TRADE Олександра Павлюкевича, що стоїть за званням найактивнішої логістичної компанії і завдяки чому можна займати лідируючі позиції.

– 26 листопада під час нагородження Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021» серед компаній, що надають рішення та послуги з логістики, Ви отримали перемогу в номінації «Найактивніша логістична компанія». Наскільки для Вас це було очікувано, адже логістичний ринок досить конкурентний, і останнім часом з’явилось немало сильних гравців?

– Однозначно ми не знали й з нетерпінням чекали церемонії нагородження. Дуже приємно було отримати нагороду! Для нас така відзнака, реально багато що значить! Це показує, що ми рухаємось і розбудовуємо свою компанію правильно, що наші послуги дуже потрібні нашим клієнтам, адже під час оцінювання номінантів була врахована їхня думка. На сьогодні, дійсно, дуже багато конкурентів на логістичному ринку, але це й на краще, тому що, з одного боку, клієнт завжди має вибір, із ким працювати, а з іншого – логістичний бізнес стає більш гнучким і справедливим, а якість послуг із кожним роком покращується. Зрозуміло, що боротьба за кінцевого клієнта перетворюється у виграшну партію, коли ти пропонуєш кращий сервіс та оптимальну ціну.

– Що є головним драйвером зростання бізнесу Вашої компанії?

– Я б тут виокремив два рівноцінні для мене й надважливі складові бізнесу. Першим головним драйвером для зростання є, звичайно, клієнт. У сфері послуг, та й загалом у більшості клієнтоорієнтованих бізнесів, за якість послуг оплачують якоюсь умовною ціною. І чим більше сподобався твій сервіс, тим більш лояльним до тебе буде замовник, а позивні відгуки й репутація сприяють притоку нових клієнтів, нарощуванню потужностей й росту компанії. У нас є багато клієнтів, які з нами співпрацюють більше 5 років і це дуже мотивує, реально!

Другим драйвером по порядку, а не за важливістю, є моя команда професіоналів своєї сфери. Окрім досвідчених спеціалістів, наша компанія протягом останніх півроку інтенсивно розширилася за рахунок досвідчених молодих фахівців, які досить добре орієнтуються в логістиці, ми їх мотивуємо й навчаємо. Команда – це фундамент кожного бізнесу! Тому в персонал необхідно вкладати, це бізнес-сім’я і вона має функціонувати як один суцільний механізм незалежно від кількості людей в компанії, щоб досягати поставлених цілей.

– Чому, на вашу думку, бізнес часто застряє на одному рівні, що заважає йому рости?

– Дуже часто чую від підприємців, що вони досягли якогось успіху й не знають, як далі розвиватись і що робити. Обмеження в знаннях у новому оточенні дуже сильно сповільнює розвиток власника, та й усієї компанії, як наслідок. Із таким відчуттям і я також стикнувся пару років тому. І зрозумів, що треба щось змінювати. Я насамперед пішов навчатись у бізнес школу (Unin school of business). Коли пройшов курс, то отримав багато цейсів та інсайтів, як рости й куди тримати курс. Коли ти постійно варишся в одному й тому ж, щоденно зациклений на одних і тих же процесах, то починаєш сприймати світ довкола ніби в шорах і дуже часто не помічаєш очевидних речей. А щоб рости, необхідно мати огляд на всі 360 градусів – це і навчання, і моніторинг ринку, і зміна діяльності, щоб була змога здібності із однієї сфери переносити в іншу. На сьогодні наша компанія виросла в декілька разів, ми почали працювати з новими регіонами й доставляти товари для наших підприємців із Америки, Африки, Бразилії, Австралії, Азії. І найважливіше, що ми маємо хорошу експертність у питаннях доставки із цих регіонів.

– За відгуками клієнтів, Onyx Trade вирішує найскладніші завдання та забезпечує клієнтів оптимальною схемою доставки вантажу в мінімальні терміни. Яким чином Вам це вдається, зважаючи на обмеження та різні логістичні проблеми, з якими стикнувся ринок протягом останнього часу?

– Протягом останніх двох років пандемія внесла корективи й повністю змінила світ логістики. Ціни ростуть кожного тижня, терміни доставки збільшуються, нервовість клієнтів зростає, та й взагалі відчувається важкість на цьому ринку.

Як наша команда справляється із цими всіма викликами? Дуже непросто! Багато хто на українському ринку відмовляє клієнтам у доставці, якщо бачать маленьке замовлення або складний вантаж, але ми намагаємось допомогти клієнту будь-якими способами незалежно від специфіки вантажу. Якщо не самі виконуємо замовлення, то даємо пораду, хто може реалізувати його найкраще. І дуже часто клієнти до нас звертаються повторно. Багато є кейсів, коли ми починали співпрацю з клієнтами з маленьких коробочок, а сьогодні уже возимо їм цілими фурами та контейнерами.

– Що, на вашу думку, сприяє утриманню та завоюванню лідируючих позицій на ринку?

– Найважливіший показник – це якість надаваних послуг. Коли клієнт отримує те, за чим прийшов або, ще краще, вам вдалося перевершити його сподівання, то це успіх. За якісний сервіс готові платити. Хоча ціна має бути виправдана й конкурентоспроможна. Також важливий рейтинг компанії. Нові клієнти не прийдуть до тебе просто тому, що ти хороший хлопець. Вони дивляться на оцінки діяльності, популярність, авторитет компанії й самого керівника, порівнюють, яке місце компанія посідає серед собі подібних, тощо. І все працює саме в такій послідовності: надав якісну послугу за адекватну ціну, отримав лояльного клієнта, який може ще когось привести, твій рейтинг росте й ти розвиваєшся. Але є один нюанс – нічого цього не буде без команди! Як я говорив, персонал – це фундамент бізнесу, без кваліфікованих фахівців не може бути й мови про якісне надання послуг.

– Яка ваша ціль на 2022 рік?

– Протягом року наша команда виросла втричі, що відбулося внаслідок збільшення попиту на наші послуги та кількості клієнтів. Свою стратегію розвитку поки що не збираємося змінювати і в планах на наступний рік покращити наші показники на 40%. Ми робимо ставку на якість, тому й надалі будемо розвивати й навчати персонал, щоб він був гнучким та адаптивним.

 

Якщо вам необхідний якісний логістичний оператор, страхування вантажу чи допомога в митному оформленні, звертайтеся за телефоном +38 (044) 331-14-10.

Сайт компанії: https://onyx-trade.com/ua/

Читайте також: Міжнародна доставка «під ключ» і ніяких ризиків

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*