25 липня 2022

Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

5596

Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.

Особливості роботи WOG CAFE на АЗК

Відповідає директор з управління магазинами і громадським харчуванням мережі АЗК WOG Павло Шибаєв.

 

– Під час повномасштабного вторгнення росії кожен бізнес стикнувся з низкою проблем. Які ж виклики постали перед напрямом громадського харчування у вас?

– Головною проблемою на початку військових дій можна назвати зруйновану логістику – заблоковані розподільчі центри, постачальники, які припинили роботу, проблеми із транспортом. Саме логістика стала глобальною проблемою для всіх ритейлерів та ресторанів. Ми не виняток.

Для нормалізації ситуації мережа АЗК WOG пройшла кілька етапів відновлення ланцюжків поставок:

- на першому етапі нам вдалося налагодити прямі поставки основних інгредієнтів та сировини для виробництва ключових продуктів, таких як кава та хот-дог;

- на другому – розпочали відновлювати роботу централізованої логістики за допомогою регіональних складів наших логістичних партнерів, що дало змогу ще більше відновити асортимент;

- на третьому – повністю відновили стандартну логістичну схему.

– Як саме починали відновлення WOG CAFE? Наскільки на сьогодні у вас відрізняється реальність від стратегічного планування? Що довелось оптимізувати, а що поставити на паузу?

– Відновлювати роботу почали зі стратегічних товарів (кава, хот-доги, бургери), поступово нарощуючи логістичні можливості та асортимент продукції, що пропонуємо клієнтам.

Практично всі заплановані розробки страв на сезон весна–літо 2022 року були заморожені, частину планів реалізуємо у спрощеному варіанті – без інвестицій у нове обладнання.

– Що стосується наповненості та асортименту. Чи зазнав він значних змін? Як шукали альтернативних постачальників?

– Насамперед провели скорочення та оптимізацію асортименту. Змінилися потоки клієнтів, відбулися зміни й у попиті. Це змусило вивести з асортименту частину продукції. Загалом асортиментний ряд зазнав незначних змін. Але були і новинки – збільшено пропозицію м’ясних снеків, ввели в асортимент декілька донатів. Із пошуком альтернативних постачальників особливих проблем не виникало, адже компанія тривалий час на ринку та має напрацьовані контакти з багатьма постачальниками в нашому сегменті, які ми активно підтримували, хоча й частина нових постачальників виявила ініціативу й запропонувала нам свою продукцію.

– Чи зазнала змін закупівельна діяльність?

– Наразі основною проблемою є оцінка попиту під час формування товарних запасів: значно змінилися клієнтські потоки, попит на товари магазину та кафе зазнав змін як у кількісному, так і в якісному вираженні. Статистику минулих років в нинішніх умовах практично неможливо застосовувати.

– Які напрями роботи на сьогодні найбільш значні для вас? Які подальші плани щодо розвитку food-напряму?

– Для мережі дуже важливо запустити всі законсервовані АЗК, щоб нормалізувати клієнтські потоки. Активізація попиту також є одним із основних наших завдань. Актуальним залишається і підтримка асортименту, адже до цих пір спостерігаються проблеми з постачанням інгредієнтів. Окрім того, ми запустили процеси з оновлення асортименту, як у вигляді окремих проєктів (швидше з прицілом на майбутнє), так і у вигляді наших стандартних процесів за сезонними змінами та ротаціями.

Особливості роботи WOG CAFE в Інтерсіті

Відповідає директор регіональної дирекції по роботі з Інтерсіті та WOG CAFE поза АЗК Ірина Соколовська.


Із початком повномасштабної війни, 24 лютого 2022 року, нам довелося зупинити роботу WOG CAFE у швидкісних потягах Інтерсіті та Інтерсіті+, оскільки вони працювали як евакуаційні. Коли потяги повернули для планового перевезення пасажирів, ми оперативно відновили роботу кафе. Для запуску процесу нам знадобилося 10 днів. Тож, починаючи з 13 травня пасажири Інтерсіті та Інтерсіті+ знову можуть смакувати наші страви та напої.

Щоправда довелося частково змінити асортимент, оскільки частина постачальників припинила діяльність, а в частини були проблеми з логістикою. Та ми оперативно шукали нові рішення, щоб задовільнити різноманітні потреби пасажирів. Ввели нові позиції: бургер, курячі стріпси, сендвіч з лососем, донати.

Одним із викликів, з яким ми зіткнулися, була комендантська година. Адже поїзди повертаються у різний час, а персонал наших кафе не міг пересуватися містом, якщо вже почалася комендантська година. Тож довелося шукати рішення, де вночі розміщувати людей.

Щодо попиту, то він залишається практично таким самим, як і до війни. Та, на жаль, стало значно менше рейсів, відмінили багато напрямків і населеність поїздів значно менша, ніж до повномасштабної війни. Але ми й надалі працюємо з вірою в найближчу перемогу й для покращення економічної ситуації в нашій країні.

Читайте також: Тисячі пасажирів Інтерсіті долучилися до ініціативи WOG CAFE, щоб врятувати поранених дітей

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*