Відкриття нового супермаркету: створення ефективної сирної вітрини
Сирна культура поширюється в усіх куточках світу, пропонуючи неймовірну різноманітність смаків і текстур. Однак, з огляду на таку велику кількість різних сирів, магазини постійно стикаються з викликом ефективно організувати простір, щоб забезпечити максимальний комфорт для покупців та залучити їх у світ сирної гастрономії. Саме тут на сцену виходить концепція сервісу ProCheese Кастомайзинг — створення якісного сирного простору в магазинах, який зможе задовольнити смакові потреби споживача.
Євген Махов — лідер напрямку ProCheese Кастомайзинг спільноти ProCheese ділиться нещодавнім досвідом створення сирного простору «під ключ» для нового магазину «СМ Маркет» на Тернопільщині.
ProCheese Кастомайзинг для «СМ Маркет»: основні етапи
Оскільки сирний простір потрібно було організувати для абсолютно нового магазину, це дало можливість з самого початку врахувати всі особливості розміщення сиру у вітринах, товарного сусідства та презентації продукції для збільшення потенційного прибутку. Без сумніву, таку практику потрібно впроваджувати представникам рітейлу в Україні.
Отже, разом з Procheese магазин «СМ Маркет» пройшов 4 етапи створення ефективного сирного простору: