08 грудня 2023

02 лютого 2024 року пройде «Big Trade-Marketing Show-2024: New reality – new possibilities»

02 лютого 2024 року  пройде «Big Trade-Marketing Show-2024: New reality – new possibilities»

3794

02 лютого 2024 року на щорічній конференції «Big Trade-Marketing Show-2024: New reality – new possibilities» збереться  понад 350 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Дата та місто проведення: 02 лютого 2024, м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8

Партнери конференції

Партнер з лояльності - Art Nation Loyalty

Аутсорсинговий  Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ

Партнер каво брейків - Liberti

UX/UI Партнер – Турум-Бурум  

Офіційний партер, Партнер з диджитал-маркетингу Promodo

Офіційний Партнер з безпеки - SHERIFF

Партнер  POLT agency

Водний Партнер – ТМ Крайна

Партнер CRM рішень Creatio

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу. 

Цікавитеся останніми тенденціями в трейд-маркетингу?

На конференції Big Trade-Marketing Show-2024 спікери не просто встановлюють тренди, вони розкривають стратегії та ідеї для досягнення ефективності та лідерства.

Конференція буде проходити в 2-х тематичних залах

Зал 1. TradePulse Exchange: Відкриваючи нові горизонти  трейд-маркетингу харчової галузі

Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance, Kantar Ukraine. Тема виступу «Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства?»

 

   

Олег Шмуляєв, заступник голови правління з маркетингу ПРАТ "МХП". Тема виступу: Ритейлер і виробник: як грати в одній команді з користю для споживача

 

Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою. Другу вищу освіту отримала за фахом "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" у Таврійському національному університеті. Навчалась у Київській школі економіки за програмою “Підвищення кваліфікації в галузі публічних закупівель”. Також пройшла курс “Публічні закупівлі для центральних закупівельних організацій” у WU Executive Academy (факультет Віденського економічного університету). Тема: Державна підтримка постачальників харчової залузі та рітейлу. Як Українські компанії можуть стати постачальниками державних закупівель?
   

Фатіма Тисячник, директорка з маркетингу Компанія DELTA FOOD. Тема виступу: «Персоналізація та розвиток клієнтського сервісу в дистрибуції»

   

Юлія Корань, Керівниця відділу маркетингу ТОВ «Галіція-Трейд» (національні бренди соків Galicia та Світанок). Тема виступу: «Адаптація маркетингових стратегій нових брендів у реаліях 2023-24 років: від емоційних інсайтів до альтернативних рекламних підходів»

  • -Виведення нового бренду на ринок: стратегії та підходи.
  • -Пошук емоційних інсайтів: розуміння потреб та бажань цільової аудиторії.
  • -Тестування креативів дизайну: вплив на сприйняття та емоційну зв’язок з брендом.
  • -Рекламна кампанія: альтернативні підходи та канали комунікації при обмеженому бюджеті
   Анна Луганська, Директорка з маркетингу VARUS. Тема: Клієнтокохання: як цінності клієнтів обʼєднати з цінностями компанії
Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Тема: Як гейміфікація змінює ритейл: ідеї для маркетингових стратегій майбутнього.
   Анна Пилипенко, Marketing Director Komo, Kaniv, Cheese Club. Тема: Яскраві інновації у темні часи. Історія успіху новинок на полиці 
 

Дмитро Кукуруза, Chief Executive Officer ТОВ «Турум-бурум»ю Тема: Інтерфейс, як складова Growthстратегії.

 
   Альона Муріна, Маркетинг директор WINETIME. Тема: Бізнес, як стосунки: особливий підхід до розвиту клієнт сервісу 
 

Юлія  Кізима, Head of PM & CE Department в Adelina Call Center & BPO. Тема: «Як працювати зі зворотнім зв’язком клієнтів?»

 
 

Максим Бєлов, маркетинг-директор мережі супермаркетів NOVUS. Тема: Перезавантаження під час війни. Еволюція позиціонування – від довіри до любові – кейс NOVUS

 
 

Марія Бабко, Керівниця департаменту маркетингу Suziria Distribution. Тема: Партнерство у зростанні: як наші бізнес-рішення зрощують клієнтів та формують ринок.

 
 

Ксенія Михайленко,  Media Director в Promodo. Тема: Бренд чи знижки? Або як не потонути в промоспіралі

 
   

Полтавський Сергій, Засновник агенції POLT. Тема: Чим корисний ТікТок і які його сильні сторони у 2024

 
 

Аліна Євзютіна, маркетолог компанії LISTEX. Тема: Ефективне управління даними про товари: ключ до оптимізації бізнес-процесів.

 
   Зал 2. MarketMagnet Fusion: Інновації та стратегії трейд-маркетингу в Nonfood сфері
Олег Нікольский, маркетинг директор "Фокстрот". Тема виступу:«Роль маркетингових шестерень у двигуні компанії: основний дашборд маркетолога»
Дар’я Смерічевська, начальник відділу трейд-маркетингу інтернет магазину EVA.UA ТОВ «Руш». Тема виступу: «Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування»
Юлія Дробишева, Директорка з маркетингу в АГРОМАТ. Тема: Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти.
Анастасія Макова, Директорка з маркетингу Бізнес-напряму товарів для дому Україна та Єкспорт Схід, Корпорація «Біосфера». Тема: Лідерство у трейд-марктингу: вплив індустрії та ключові стратегії.
Кристина Башлій, директор з маркетингу SOVA. 13 років досвіду у рекламі. 6 років співпраці з брендом SOVA: за цей час подарували кольє Мей Маск, запустили колаборації з THE Hardkiss і Frolov,  Разом з United24 створили браслети Азовсталь і зібрали гроші на армію дронів. Тема: Колаборації та стратегічні партнерства: Ключ до успіху у трейд-маркетингу.
 

Ігор Дідок, директор з маркетингу медичної лабораторії ДІЛА. Тема: Стратегія і тактика. Як змінилась роль маркетингу у бізнесі в умовах воєнної економіки  

 
   

Максим  Незвієцький, Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Як створювати лояльність покупців?

 

 

Відвідавши конференцію Ви зможете:

 - Поринути в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу.

 - Отримати максимально корисний досвід завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі імплементуватиме у власний бізнес.

 - Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів.

 - Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу.

 - Налагодити діалог між виробниками, дистриб'юторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку 

 - Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства.

 - Обговорити практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України.

 - Прийняти участь у Першій Національній Премії BIG Trade-Marketing Award-2024!

Компанія TradeMasterGroup ініціює Національну Премію -  TRADE Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр. Прийняти участь може будь яка роздрібна мережа, виробник, дистрибутор, маркетингова чи PR  агенція, презентувавши трейд-маркетинговий кейс з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей, ін.

Оцінка діяльності учасників проводиться на основі наданих даних про діяльність компанії за підсумками років, визначається обсягом виконаних робіт, фінансовими показниками та реалізованим проектам у даному напрямку.
Нагородження переможців відбудеться 2 лютого 2024 року на конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES.

Реєстрація на участь у Премії за посиланням до 15.01.2024  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfOXzuZZPpT6YJcBqaxG85HHlGzzLbUsnxU3ArCnCqxAPPy8w/viewform

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. В рамках Конференції проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України

Прийняти участь зі стендом можна по пакету Преміум, який включає: Пакет учасника, монтаж виставкової експозиції з логотипом або банером компанії 2м х 2м (макет прислати до 17.01.2024), розміщення у каталозі конференції рекламного макету формат А4, + 50 слів про компанію та контакти (прислати до 17.01.2024), розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (350 шт), ротація рекламного ролика компанії (прислати до 29.01.24), 2 учасника від компанії, галерея новинок (для виробникі), кава-брейки, обід, фуршет

Вартість – 24 000 грн

Умови участі:

Онлайн участь –  4500 грн

Пакет Стандарт  – 6800 грн. Включає: Пакет учасника, кава-брейки, обідфуршет, розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти (Прислати до 17.01.2023)

Пакет Стандарт+ - 9900 грн. Включає: пакет учасника, кава-брейки, обід, фуршетЮ розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти (прислати до 17.01.2023), доступ до перегляду відео одної із залів конференції (на вибір)

*Пакет «Стандарт» та  Стандарт+ доступні лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів. 

Пакет Бізнес - 9900 грн. Включає: пакет учасника, один учасник від компанії, кава-брейки, обід, фуршет, розміщення у каталозі конференції рекламного макету формат А5, + 50 слів про компанію та контакти (прислати до 17.01.2024), розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (350 шт), галерея новинок (для виробників)

Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%

Групова участь по пакету Стандарт. Групові ціни без знижок!
4 учасники – 18 700 грн.,
6 учасників – 26 100 грн.,
9 учасників – 36 550 грн.

 

Реєстрація

 

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*