• ТМ
    Аутсорсинг друку: розумне рішення, яке полегшує життя офісам

    Аутсорсинг друку: розумне рішення, яке полегшує життя офісам

    • 25 вересня 2025
    Аутсорсинг перебирає на себе всі клопоти з обслуговуванням принтерів, гарантує швидкість друку та безпеку ваших даних
    детальніше
  • ТМ
    Упаковка без пластику: як Univest допомагає бізнесу відповідати екорегуляціям ЄС — без втрат для бренду та споживача

    Упаковка без пластику: як Univest допомагає бізнесу відповідати екорегуляціям ЄС — без втрат для бренду та споживача

    • 15 вересня 2025
    Світовий ринок харчової упаковки переживає радикальну трансформацію. Заборона традиційного пластику, посилення фіскального тиску на упаковку з синтетичними полімерними покриттями, нові вимоги до перероблюваності — все це формує безпрецедентні виклики для бізнесу. Але виклики — це не лише загроза, а й можливість.
    детальніше
  • Розклад тренінгів на осінь від TradeMasterGroup

    Розклад тренінгів на осінь від TradeMasterGroup

    • 10 вересня 2025
    Цієї осені ми запрошуємо керівників, HR-фахівців, коучів, логістів, аналітиків, власників бізнесу та проактивних професіоналів долучитись до чотирьох глибоких практичних програм, покликаних розвинути ключові навички управління, впливу та системної ефективності в бізнесі. Липневий цикл тренінгів — це можливість об’єднати стратегію, лідерство та операційну досконалість
    детальніше
  • ТМ
    Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію

    Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію

    • 02 вересня 2025
    Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.
    детальніше
  • ТМ
    TU TI Trade: дистрибуція без рамок і шаблонів, яка почалась з віри у двох людей

    TU TI Trade: дистрибуція без рамок і шаблонів, яка почалась з віри у двох людей

    • 05 серпня 2025
    Компанія TU TI Trade не вписується у звичні шаблони ринку. Тут не бояться одночасно постачати вогнегасники й дитячі іграшки, а запити клієнтів із різних галузей — це не виклик, а джерело зростання. Важливо, що в центрі їхньої роботи — також ефективний імпорт товарів з Китаю, який допомагає знаходити унікальні рішення для українських мереж. За цією гнучкою моделлю стоять дві жінки, які розпочали бізнес, довіряючи одна одній — і ринку, що потребував саме такого підходу.
    детальніше
  • ТМ
    50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group

    50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group

    • 22 липня 2025
    З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.
    детальніше
  • ТМ
    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    • 16 липня 2025
    У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.
    детальніше
  • ТМ
    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    • 15 липня 2025
    Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.
    детальніше
  • ТМ
    TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?

    TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?

    • 26 червня 2025
    У 2025 році відеоконтент став головним інструментом маркетингових стратегій, змінюючи спосіб комунікації між брендами та споживачами. Соціальні мережі активно фокусуються на коротких відеоформатах, що сприяє інтерактивності та персоналізації контенту. Платформи, такі як TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts і Facebook, активно стимулюють розвиток відеоконтенту, оскільки він здатний ефективніше привертати увагу й утримувати зацікавленість користувачів у порівнянні з традиційними статичними форматами.
    детальніше