30 декабря 2021

Час об'єднати планування ланцюгів поставок та категорій


Час об

Продажі безпосередньо залежать від того, наскільки торговельна мережа забезпечує потреби своїх відвідувачів. Потрібно приділяти увагу та керувати якісно асортиментом. Однак без фактичної наявності товарів на полиці клієнт піде незадоволеним, а це позначається на лояльності, продажах та прибутку. Пропонуємо поглянути на ланцюг поставок та підбір товарів в асортименті як на взаємопов'язані процеси. І ось чому.

Чи пов'язують ваші системи планування всі категорії в магазині?

Ритейлери вже навчилися збирати масиви даних, проводити дослідження та обчислення, використовуючи ці дані, та приймати на основі цих обчислень стратегічні рішення. І це вже прорив.

Але водночас ритейлери продовжують розмежовувати процеси категорійного менеджменту, прогнозування продажів, логістики та працюють з ними у різних системах управління. Такий стан справ не дає достатньої ефективності, майбутнє за інтеграцією процесів.

Сучасні системи прогнозування працюють із великим масивом контекстних даних. І найголовніше, що вони дозволяють вибудувати всю екосистему логістики ритейлу навколо розуміння дійсного попиту та потреб покупців мережі. Такі системи здатні інтегрувати планування в мерчандайзингу та побудову гнучкого логістичного ланцюга.

Комплексний підхід до планування товарних категорій, ланцюга поставок та всієї логістики ритейлу дає зростання мінімум на 1% за кожною категорією, оптимізує бізнес-процеси ритейлу і на третину скорочує оборотність товарів.

Досягнення цілісного розуміння споживчого попиту за всіма категоріями та каналами збуту покращує весь безперервний ланцюжок поставок.

Переваги від комплексного планування категорій та ланцюга поставок

Бізнес ритейлера можна порівняти з живим організмом, де всі процеси взаємопов'язані. Прорахувавши один процес і розклавши його по поличках, фахівці часто не враховують, яку вигоду можна отримати, розглядаючи процеси в комплексі та взаємозв'язку.

Наприклад, сезонна чи ситуативна зміна попиту. Сучасна система прогнозування на основі штучного інтелекту (ШІ) здатна навчатися та враховувати сплески купівельного попиту на окремі товари, категорії та відправляти своєчасно дані до системи автозамовлення. Система подбає, щоб запас був оптимальний, а кількості товару вистачило для забезпечення попиту. В результаті покупець задоволений, підвищується лояльність та оборотність товарів.

З усього масиву переваг, які дає комплексний підхід до прогнозування ланцюга поставок та категорій, можна виділити 3 основні:

1. Доступність даних у реальному часі. Наприклад, при оптимізації асортименту було введено новий товар, тоді дані про нього відразу ж будуть враховані при створенні ланцюга поставок. Для ритейлера це означає мінімізацію out-of-stock і всі вигоди, що випливають звідси.

2. Відповідність замовлення реальній потребі. Усі зміни асортименту надходять до системи планування логістики. Система робить прогноз з урахуванням фізичного розміру полиці, прогнозованого попиту у конкретному магазині та з високою точністю забезпечує необхідну кількість товарів для замовлення, яке не створить надлишків у запасах.

3. Оптимізація асортименту під дійсний попит. Споживчий попит дуже змінюється, і необхідно оперативно реагувати на зміни, адаптуючи асортимент. Ручне коригування асортименту – недозволена розкіш для ритейлера і за часом, і за ресурсами. У свою чергу, система здатна за секунди скласти прогноз, враховуючи безліч факторів. До того ж, рішення з автоматизації прогнозування попиту заблокує додавання до асортименту товарів, недоступних для замовлення в конкретному магазині.

Рішення C4R для прогнозування продажів, категорійного менеджменту, автозамовлення та логістики підтримують безшовну інтеграцію. Системи працюють із загальними даними, забезпечують оперативний обмін та автоматизують рутинні процеси. Це дозволяє ритейлеру швидко реагувати на зміну попиту, своєчасно постачати необхідну кількість товарів, скоротити запаси та звільнити заморожені кошти у складських залишках.

Більше інформації про рішення для логістики, ритейлу та дистрибуції – на сайті компанії або пишіть запитання на пошту info@c4r.eu.

Бажаємо якісного прогнозу вам та вашому бізнесу!

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua


ПредыдущаяВесь списокСледующая


Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*