Сила та стійкість: Як жіночий бізнес процвітає під час війни.

За висновками Національного проєкту “Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України”, який організований TradeMasterGroup ми звернулися до самих учасників – виробників МСП України.
Вікторія Лукашова, власниця і керівниця ТМ Funny Bear (Вінниця) поділилася
результатами участі в Проєкті для свого бізнесу.
«Мій основний запит та очікування від участі в проєкті був такий: познайомитися з тенденціями ринку, та познайомитися з іншими підприємцями.
Бренд FUNNY BEAR був заснований у 2006 році, коли після стажування в Німеччині нашою командою було розроблено унікальні рецепти морозива з натуральної сировини. Велику роль у створенні продукції відіграла технолог Поліна Афанасіївна Пастушенко, яка 35 років очолювала виробництво морозива на Вінницькому молочному заводі.
Спираючись на перевірені технології 50-х років XX століття, ми почали виробництво
морозива, яке швидко завоювало популярність серед споживачів. Протягом 12 років бренд працював лише у весняно-літній період, але п'ять років тому ми повністю змінили бізнес-модель. Зареєструвавши торгову марку, разом із дизайнером Олександром Петровим ми створили яскравий і дитячий бренд, що став впізнаваним у своїй категорії.
Розширивши співпрацю у сегменті В2В, ми отримали грантову підтримку міжнародних фондів, а також українських компаній МХП та Астарта. Це дозволило закупити нове обладнання, зокрема брендовані морозильні камери, які були встановлені в торгових мережах Вінниці, Вінницької області та Хмельницького.
Після відвідування заходів в рамках проєкту “Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України” прийшло більш чітке розуміння бізнес - моделі, своєї цільової аудиторії, шляху клієнта і просування на ринку.
Участь у Вашій конференції допомогла знайти нових клієнтів В2В, прописати бізнес-процеси.
За висновками участі в проєкті в кінці 2023 р. ми сформували план дій, а саме розширення мережі продажу, сегментація клієнтів, залучення грантів для масштабування, розробка маркетингової стратегії.
Одним із наших значних досягнень стало створення сучасної морозильної кімнати. Завдяки їй, ми змогли зберігати продукцію навіть у складних умовах масових відключень електроенергії влітку цього року.
У 2024 році після навчання ми розробили та успішно впровадили маркетингову стратегію. В результаті, незважаючи на війну та економічні труднощі, ми збільшили обсяги виробництва й реалізації продукції на 20% порівняно з попереднім роком.
Ми постійно працюємо над розвитком! Як керівниця та власниця бізнесу, я активно приймаю участь у навчальних програмах, щоб підвищувати ефективність управління та забезпечувати сталий розвиток компанії.
Шановні партнери!
Запрошуємо Вас взяти участь у столах переговорів під час ХVІ щорічної виставки та конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка відбудеться 27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б).
Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, що об'єднає понад 1500 учасників: власників, генеральних директорів, керівників закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.
Чому варто приєднатися?
- - Унікальна можливість для налагодження нових бізнес-зв’язків у форматі "Рітейлер-Постачальник".
- - Спілкування з провідними рітейлерами та постачальниками України.
- - Обговорення ключових питань відновлення бізнесу та сталого розвитку після війни.
- - Участь у заходах, що об’єднують інновації, маркетинг та бізнес-стратегії.
Під час події Ви також зможете відвідати:
- - 130 виставкових стендів найкращих товарів і послуг.
- - Галерею новинок від провідних постачальників України.
- - Big Trade-Marketing Show-2025 із виступами 30 топ-спікерів.
- - Урочисту церемонію нагородження переможців національних премій.
Долучайтеся до головної події року у світі рітейлу та FMCG!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Попередня | Весь список | Наступна |
Комментарии
Ваш коментар буде першим.Додати коментар