ProCare: історія успіху у сфері контрактного виробництва

У сьогоднішньому інтерв’ю ми спілкуємося з Мариною Каган - директоркою з розвитку та співзасновницею компанії ProCare, яка за вісім років пройшла шлях від невеликої компанії-виробника до лідера у сфері контрактного виробництва косметики. Як це вдалося? Розповідаємо разом із засновницею.
— Розкажіть, будь ласка, про історію компанії ProCare. З чого все починалося?
— Історія компанії почалася вісім років тому з запуску нашого першого бренду Joko Blend. На той час ми були невеликим виробництвом, але поступово розширювалися. З самого початку ми обрати стратегію мультибрендової компанії, тому асортимент продукції зростав, з’являлися нові бренди.
Сьогодні у нашому портфелі сім власних брендів і кожен має свою унікальну концепцію. Ми також розвинули окремий напрямок роботи – контрактне виробництво косметики.
— Який був шлях компанії до статусу лідера у цій сфері?
— Це, перш за все, величезна праця, яка триває всі ці вісім років. Ми починали з одного бренду, але завдяки постійному вдосконаленню, стратегічним рішенням та наполегливості, зараз маємо сім. Окрім цього, створення власного R&D центру стало важливим етапом розвитку. Наш R&D центр розробляє рецептури не тільки для наших брендів, але й для клієнтів у рамках контрактного виробництва. На сьогодні і нашому асортименті більше 700 SKU власних брендів та понад 1000 для private label.
— Які основні послуги надає ваша компанія в рамках контрактного виробництва?
— Компанія ProCare спеціалізується на виробництві косметики повного циклу. Клієнти можуть звертатись з різними запитами. Це може бути створення бренду з нуля, включаючи розробку унікальної рецептури, дизайну, або може бути тільки окремий етап, наприклад, фасування готової продукці. Завдяки сучасному обладнанню ми можемо запропонувати різні варіанти фасування, етикетирування, що відповідають потребам наших клієнтів. Наприклад, це може бути фасування у стандартні ПЕТ-банки, сашетки у форматі семплів та пробників, пластикові та алюмінієві туби. Ці формати зручні, універсальні й підходять для багатьох типів продукції.
— Чим відрізняється контрактне виробництво ProCare від інших компаній на ринку?
— Нашою головною перевагою є потужний R&D центр та команда технологів, яка якісно та швидко працює над розробкою косметичних засобів. Це дозволяє нашим клієнтам отримувати унікальні рецептури, розроблені під їх потреби, і оперативно запускати продукцію на ринок.
Ще однією перевагою є високий рівень автоматизації виробництва та сучасне обладнання. Завдяки цьому ми можемо реалізовувати навіть найскладніші завдання з високою ефективністю та точністю.
Доволі часто до нас звертаються інші косметичні виробники - це компанії, які не можуть самостійно розробити унікальну рецептуру чи не мають достатніх виробничих потужностей. Іноді проблема полягає у відсутності необхідного обладнання. Ми допомагаємо їм вирішити ці питання, забезпечуючи як розробку, так і виробництво продукції.
— Як ви забезпечуєте високу якість продукції, що виготовляється на ваших виробничих потужностях?
— Насамперед важливо зазначити, що наше виробництво є повністю сертифікованим. У 2022 році ми отримали європейський сертифікацію GMP, який підтверджує, що всі наші виробничі процеси відповідають найвищим стандартам якості. Це означає, що кожен продукт, виготовлений на заводі ProCare, є безпечним і відповідає європейським нормам.
Ми також використовуємо лише безпечну сировину, яка дозволена в Європі. Постійно стежимо за оновленням списку заборонених алергенів, який регулярно розширюється, щоб уникнути ризиків і відповідати найновішим стандартам.
Окрім цього, ми ретельно контролюємо якість сировини та тари, яку отримуємо для виробництва. Якщо партія сировини не проходить перевірку, вона не допускається до використання.
Взагалі, контроль якості — це ключовий процес на всіх етапах нашого виробництва. Спочатку перевіряється сировина перед стартом етапу варіння, далі продукція контролюється перед фасуванням і після завершення виробництва вже як готовий продукт. Це багаторівневий підхід, який дозволяє уникнути навіть найменших відхилень і гарантувати стабільну якість.
— Які інноваційні технології використовуються у вашому виробництві, і як вони впливають на ефективність та якість продукції?
— В першу чергу – це технологічність нашого R&D центру, де створюються рецептури косметичних засобів майже будь-якої складності та здатність масштабувати ці розробоки у виробництві. Створити щось в невеликій кількості у лабораторному реакторі на 3–5 літрів — це лише перший крок. Набагато складніше перенести цю формулу на великі промислові обсяги. Тому, автоматизація — це ще один ключовий елемент нашого підходу. Вона дозволяє нам виготовляти продукцію у великих обсягах без втрати якості та бути представленими у великих національних мережах.
— Розкажіть про ваш підхід до управління ланцюгом постачання. Як це допомагає забезпечити безперервність виробництва?
— Це командна робота та чіткий розподіл обов’язків. В нашій компанії працює окремий відділ закупівель, який постійно контролює залишки сировини, тари та комплектуючих на складі. У тісній співпраці з відділом планування він забезпечує чітку організацію процесів. Відділ планування відповідає за формування виробничого графіка на три-шість місяців наперед. Вони подають запити на потреби в матеріалах: тарі, сировині та готовій продукції, яка буде потрібна для виконання цього плану. Далі відділ закупівель разом із фінансовим відділом розробляє план закупівель, яка враховує обсяги, строки та бюджет. Це допомагає нам постійно мати в наявності на складі необхідну кількість всіх комплектуючих та готової продукції.
— Які етапи проходить клієнт від моменту укладання контракту до отримання готової продукції?
— У створенні косметики є п’ять основних кроків. Все починається з ідеї клієнта, і тут дуже важливо, щоб клієнт чітко розумів, хто буде його цільовою аудиторією, яка унікальна пропозиція продукту та де він планує його продавати. Ці відповіді визначають подальшу концепцію.
Після цього клієнт звертається до нас із запитом і заповнює технічне завдання, де деталізує, яку саме косметику він хоче створити. Це другий етап.
Третій етап — це розробка рецептури. Наші спеціалісти з лабораторії працюють над створенням зразків косметичних продуктів, враховуючи всі побажання клієнта. На цьому етапі рецептура проходить затвердження, і, якщо необхідно, вносяться правки.
Паралельно відбувається четвертий етап — розробка дизайну етикетки та підбір тари. Це дуже важливий процес, оскільки упаковка — це перше, що бачить покупець, і вона має відповідати концепції продукту.
Коли зразки затверджені, і всі комплектуючі — сировина, тара та етикетки — замовлені та доставлені на склад, починається п’ятий етап. Усі матеріали передаються на виробництво, де виготовляється готова партія продукції.
Фінальний крок — це відвантаження готової продукції клієнту.
— Як ви працюєте з клієнтами над розробкою та вдосконаленням їхньої продукції?
— Ми завжди зацікавлені в тому, щоб клієнти зростали разом із нами. Для нас ідеальний кейс — коли клієнт спочатку замовляє невелику партію, наприклад, 50 літрів шампуню, а через рік ми вже виготовляємо для нього 200 літрів. Ми будуємо довгострокові партнерські стосунки, тому зацікавлені у розвитку кожного клієнта.
Що стосується вдосконалення, ми постійно тримаємо руку на пульсі ринку - слідкуємо за новими трендами, які з’являються у світі косметики, зокрема за новими активними компонентами, що пропонують наші постачальники. Наша команда співпрацює з європейськими постачальниками і майже Ми регулярно пропонуємо клієнтам нові рішення. Наприклад, відправляємо тестові зразки з використанням сучасних компонентів, які щойно з’явилися на вся наша сировина імпортується з ЄврориЮ Америки або Китаю.
Якщо йдеться про продукцію, яку клієнт замовляє протягом, наприклад, 5 років, ми завжди аналізуємо можливості для її покращення. Наприклад, якщо з’явився кращий аналог сировини, яку ми використовували раніше, ми пропонуємо замінити її.
Інший приклад — це віддушки. Буває таке, що деякі компоненти у віддушках стають забороненими в Європі. Ми слідкуємо за цими змінами і вчасно пропонуємо клієнтам замінити такі інгредієнти. Особливо це актуально для клієнтів, які експортують свою продукцію до інших країн і повинні відповідати найсуворішим стандартам.
— Які переваги отримують клієнти від співпраці з ProCare у порівнянні з організацією власного виробництва?
— Перш за все, це економія інвестицій і часу. Прийшовши до нас, клієнти отримують готову інфраструктуру та впевненість у якості виготовленої продукції.
Сьогодні на нашому підприємстві працює великий штат фахівців, і кожен відділ відповідає за свою частину процесу. Наприклад, наші технологи можуть створити косметику майже будь-якої складності або відтворити зразок, який надасть клієнт, і з імовірністю 99% та повторити рецептуру.
Якщо клієнту потрібно виготовити велику партію косметики для експорту, ми готові це забезпечити завдяки наявності сертифікації за стандартами GMP, що є обов’язковою умовою для експорту до країн Європи та інших регіонів. До того ж, ми допомагаємо клієнтам із оформленням документів, сертифікатів та з іншими питаннями, пов’язаними з виведенням продукту на міжнародні ринки. Це значно спрощує життя брендам, які тільки планують вихід за кордон.
— Які плани розвитку має ProCare на найближчі кілька років?
— Серед конкурентів на ринку косметики ми демонструємо найбільші темпи зростання. Щороку масштаби нашої діяльності збільшуються у два-три рази. На наступний рік ми також запланували зростання обсягів виробництва і продажів удвічі. Ще один із наших основних фокусів на майбутній рік – це експорт.
— Чи плануєте ви розширювати асортимент послуг або географію діяльності?
– Так, ми плануємо розширювати географію присутності наших продуктів та їх доступність не лише на українському ринку, а й за кордоном.
Зараз ми активно сертифікуємо весь наш асортимент для європейського ринку. Бренд Shelly, який пропонує засоби для манікюру та педикюру, стане першим нашим брендом, який буде представлений у Європі. Ми вже розпочали роботу над відкриттям компанії в Польщі, і в наступному році продукція Shelly з’явиться на європейських полицях.
Ми постійно масштабуємось, збільшуючи як наші виробничі потужності, так і складські.
— Які поради ви могли б дати компаніям, які розглядають можливість використання контрактного виробництва?
— Найперше і найважливіше — це ретельно обирати партнера, адже від цього буде залежати ваш імідж та репутація. Звертайте увагу не лише на інформацію про саму компанію, а й на відгуки про її продукцію. Варто переконатися, що компанія-виробник демонструє відкритість. Наприклад, чи можливо відвідати її виробництво? Чи прозоро вони показують, як саме створюється продукція? Якщо виробничий процес закритий і незрозумілий, це може викликати сумніви. Оцінюйте можливості виробництва. Чи відповідають їхні потужності вашим запитам.
Не поспішайте з вибором і не бійтеся запитувати. Обирайте виробника, якого цікавить ваш довгостроковий успіх, а не лише одноразове співробітництво.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Попередня | Весь список | Наступна |
Комментарии
Ваш коментар буде першим.Додати коментар