Продукція LOVARE підкорила відвідувачів міжнародної виставки PLMA в Амстердамі
АТ «Мономах», потужний український виробник чаю та кави, вже другий рік поспіль представляє свої проекти на міжнародній спеціалізованій виставці «World of Private Label» PLMA. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Більше тридцяти років щорічний форум відкриває нові можливості для гравців ринку private label. Саме на цьому престижному майданчику створюються нові контакти та ідеї, які допомагають учасникам виставки розвивати свої програми приватних марок.
Як повідомив менеджер з експорту АТ «Мономах» Олександр Леонов, метою поїздки на виставку PLMA був пошук компаній, яких цікавить чайно-кавова продукція під їхніми торговими марками. Компанія «Мономах» представила всі види фасування та асортиментний портфель. Відвідувачі стенду особливо відзначили вишукану лінійку LOVARE, виконану на європейському рівні.
Зустрічі та перемовини з потенційними партнерами пройшли успішно, і зараз основне завдання – передача зразків і узгодження умов співпраці.
«Участь у форумі дозволила нам визначитися у подальшій моделі побудови роботи і виходу компанії на ринки Європи», – відзначив Олександр Леонов.
Читайте также: Евгений Пестерников: Как строить живую организацию. Практические лайфхаки на B2B-Master`18
Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар