23 июля 2018

«Львівське» ― завжди у центрі музичного життя країни

«Львівське» ― завжди у центрі музичного життя країни
28

«Львівське» ― завжди у центрі музичного життя країни, шанує та завжди намагається підтримати справжню українську музику та сучасні арт-заходи. Фестиваль «Файне місто» є одним з найбільших фестивалів на Західній Україні, звідки бере свій початок бренд з 300-річною історією «Львівське». Про це повідомляє TradeMaster.UA посилаючись на прес-реліз компанії.

«Файне місто» – чудовий доказ того, що фестивальна культура в Україні розвивається та є потреби у подіях такого напряму для нашого суспільства, адже музика здатна об‘єднувати.

Зазвичай «Файне місто» представляє цікаві музичні новинки. «Львівське» зі своєї сторони надає можливість гостям фестивалю посмакувати як знайомими сортами якісного пива від ТМ «Львівське», так і новинками, що з‘явились цьогоріч. Так, асортимент пива на заході складатимуть «Львівське 1715», а також одразу три новинки від ТМ «Robert Doms». Вони сподобаються усім без винятку відвідувачам—як прихильникам класичних смаків, так і поціновувачам оригінальних та особливих сортів.

Подбало «Львівське» і про цікавий інтерактив. Кожен бажаючий зможе зробити світлини у фотозонах від бренду: перенестися у традиційну львівську кнайпу, а також спробувати себе у ролі музиканта та опанувати ударну установку. Усі фото будуть викладені  на офіційній сторінці бренду у Facebook.

Бренд долучається до культурних подій, що відбуваються в країні. Підтримка українських виконавців і розвиток якісної музичної культури – це багаторічна традиція бренду «Львівське». Спонсорство туру гурта «Воплі Відоплясова», проекту «Голос країни», фестивалю «300 фест», пісенного конкурсу «Євробачення-2017», багаторічне партнерство гурту «Океан Ельзи», – ось далеко не повний список музичних ініціатив.

«Львівське» завжди пропонує своїм шанувальникам цікаві новинки, захоплюючі події та незмінну якість. Можливо, саме тому цей бренд вважають легендою, символом епох, частиною культури та історії Львова і всієї країни.  

Довідка ТМ:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним із найвідоміших пивних брендів у світі, а такі бренди як Baltika і Tuborg входять до числа найбільш популярних пивних брендів у Європі. З моменту заснування в 1847 році, Група стабільно працює і здійснює позитивний внесок в розвиток суспільства на всіх своїх ринках. У Carlsberg Group працюють понад 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. Carlsberg Group - один із найбільших данських інвесторів на території України.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м. Запоріжжя, м. Київ та м. Львів. При цьому, Львівська пивоварня – перша промислова пивоварня країни. У компанії працює понад 1500 чоловік. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Harp, Warsteiner, Grimbergen та інші.

За даними Nielsen*, за підсумками 2017 року частка компанії Carlsberg Ukraine на ринку пива України становить 31,1% у натуральному виразі**, на ринку квасу – 42,4% у натуральному виразі**, а на ринку сидру – 56,8% у натуральному виразі**.

Компанія Carlsberg Ukraine входить до списку найбільших аграрних платників податків України (за даними рейтингу «ТОП-100 найбільших платників податків України станом на 01.11.17» видання «ДФС України», 2017 р.). За 12 місяців 2017 року компанія сплатила 2629,8 мільйонів гривень в бюджети країни різних рівнів у вигляді податків і зборів.

*Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. 

**Розрахунки ПрАТ «Карлсберг Україна» базуються на даних, що містяться у звітах Nielsen з аудиту по роздрібній торгівлі в категорії пива за кумулятивний період січень 2017 – грудень 2017, у відношенні ринку пива на території міської і сільської частини України (без урахування Криму та Сходу) дійсно на 06.02.18. (© 2018, ТОВ «АСНильсен Юкрейн»

Читайте также: Х-я Международная ежегодная практическая встреча «PrivateLabel`18»

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

ЖУРНАЛ PRIVATE LABEL 2018

КАТАЛОГ КОМПАНИЙ ТМ

НОВОСТИ

СТАТЬИ

ВИДЕО

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

 

 



Эксклюзивный материал TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги