Четвертий Modern Retail Forum: майбутнє ритейлу — за єдиною системою з технологій інновацій та емоційного досвіду

Такими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) Modern Retail Forum. Подія, організована міжнародною компанією Modern-Eхро у Варшаві, відбулась у межах 12 Конгресу ринку FMCG, де компанія виступила також ключовим партнером. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Конгрес складався з кількох тематичних панелей і форуму Modern-Eхро, довкола теми якого — “Шлях до магазину майбутнього» — згуртувалися експерти сфери ритейлу з Польщі, України, Румунії, Великобританії та США.
Ритейл крізь призму трендів, інновацій; потенціал нейромаркетингу — для розуміння найглибших потреб сучасного споживача; закономірності поведінки клієнтів – через етнографію. Чому одні магазини завершують свій шлях, і за рахунок чого інші швидко стають успішними? Як бачить споживацький досвід наука неврологія.
Співвласники Modern-Eхро, генеральний директор Петро Пилипюк (Україна) та генеральний директор Modern-Expo SA Богдан Лукасік (Польща) виступили як експерти ринку В2В, на якому спільно працюють понад 20 років. Петро Пилипюк з темою «Роль інновацій в трансформації ритейлу» розповів, чому сьогодні компанія робить ставку на інновації і який ефект для бізнесу своїх партнерів вони можуть принести найближчим часом. А Богдан Лукасік, зі своєю темою «Чорно-білі аспекти технологічної революції в ритейлі» зосередився на тому, що ж може стати на заваді у впровадженні новітніх технологій, який віковий сегмент варто враховувати ритейлерам, плануючи свої стратегії, та які партнерські моделі можуть стати найбільш виграшними уже завтра.
Сьогодні Modern-Eхро – міжнародна компанія, постачальник комплексних рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі. Це означає, що до її компетенцій входить розробка концептів магазинів будь-якого формату, вона володіє ресурсом, який дає можливість працювати з проектом від ідеї й до реалізацій. Цим, зокрема, займається компанія SQUARES, партнер якої Ігор Дідок, під час Modern Retail Forum виступив з темою “Історія бренду в процесі проектування магазину”. Де розповів про те, як відбувається процес створення нового концепту, через які етапи він проходить та як трансформація торговельного простору здатна змінити емоційну складову сучасного ритейлу.
Паралельно з форумом компанія представила виставку SMART-продуктів, над якими вона працює спільно з партнерською інноваційною компанією MINT. Це Self Checkout (каса самообслуговування), вітрина холодильна GL; беквол цигарковий мультимедійний зі смарт-полицею; стійка зі смарт-полицею.
Серед величезної кількості обладнання для ритейлу, у Modern-Eхро є також лінійка поштоматів, які виготовляються за ексклюзивною розробкою компанії ОMNIC, інноваційного постачальника комплексних self service рішень для логістики та ритейлу.
Виставковий стенд компанії Modern-Eхро, як частина її великого проекту «Магазин майбутнього” для виставки на EuroShop2020 у Дюссельдорфі, отримав багато схвальних відгуків клієнтів та партнерів. Тут відбулися важливі зустрічі з представниками таких відомих компаній як Zabka, Netto, Rotte Group, Coca-Cola, Epicentr K.
За підсумками організаторів, у цьому році Конгрес в цілому відвідали 1200 гостей, 450 представників та топ-менеджерів ритейл-мереж, 500 FMCG виробників, 250 представників сфери послуг.
Читайте також: Roshen сокращает производство в Литве
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Modern Retail Forum, ритейл, продажи
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар