21 серпня 2019

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa
3075

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запускає власний онлайн-магазин для професійних клієнтів HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній тощо). Цей проект став ще одним кроком у реалізації багаторічної стратегії компанії щодо розвитку бізнесу доставки для HoReCa в Україні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Пілотним регіоном роботи онлайн-магазину стане Київ та Київська область. Для максимального забезпечення харчової безпеки та якості товарів, доставка здійснюватиметься силами компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» на спеціально обладнаних автомобілях, із суворим дотриманням температурного режиму. До кінця 2019 року компанія має на меті розширити покриття онлайн-магазину на всі інші міста, де зараз працює доставка для професійних клієнтів METRO - це Одеса, Харків, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро.

Функціонал сайту онлайн-магазину було розроблено з урахуванням специфіки насиченого робочого графіку HoReCa-клієнтів, таким чином, щоб процес замовлення товарів для них був швидким, зручним та зрозумілим. Зокрема, сайт пропонує клієнтам інтелектуальний пошук, персональний кабінет, списки покупок, збереження історії замовлень та обраних товарів, відстеження статусу виконання замовлень, інформацію щодо програми лояльності, індивідуальні пропозиції та знижки тощо. Також, задля зручності клієнтів, компанія значно спростила процес авторизації, відмовившись від необхідності запам’ятовувати паролі. Доступ здійснюється за допомогою одноразового паролю, який користувач отримує на свій мобільний телефон під час кожної авторизації на сайті.

Інтерфейс сайту автоматично адаптується під екран будь-якого сучасного пристрою. Також клієнти можуть обирати мову сайту з 3 варіантів: українська за замовчуванням, англійська та російська.

Наразі на сайті онлайн-магазину представлено понад 14 000 позицій товарів, включаючи власні торгові марки та продукцію власного імпорту METRO. Асортимент переважно складається зі спеціалізованих товарів для сегменту HoReCa, що були ретельно відібрані спільно з професійними клієнтами, яких компанія залучила до роботи над сайтом. Окрім цього, в онлайн-магазині представлений спеціальний асортимент алкоголю, підібраний відповідно до потреб клієнтів HoReCa. До кінця року компанія планує значно розширити загальний асортимент сайту за рахунок збільшення пропозицій непродовольчих товарів.

Читайте також: В Украине вырос оборот розничной торговли

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також