SPAR звітує про глобальний ріст продажів на 4,35% за 2019 рік

У 2019 році найбільша у світі мережа незалежних ритейлерів SPARInternational збільшила обсяг продажів на 4,35% - до 37,1 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресс-реліз компанії.
На кінець 2019 року мережа налічувала 13320 магазинів SPAR у 48 країнах світу та на 4 континентах, що на 208 магазинів більше ніж у попередньому 2018 році. SPAR розпочав роботу на двох нових для себе ринках у 2019 р. Косово та Вірменія.
Також відбулось подальше посилення бренду у Центральній та Східній Європі – найбільш зростаючому ринку для мережі SPAR, до якого належить і SPAR Україна. Слід зазначити, що показники SPAR Україна у 2019 році були теж одні із найкращих, оскільки ріст продажів був зафіксований на рівні + 141%.
Загалом Центральній та Східній Європі зафіксували найбільш значне зростання продажів на 6,83% у 11 країнах де представлений і працює SPAR, а SPAR Угорщина – відзначений як найкращий партнер, який повідомив про продажі у обсязі 2,09 мільярда євро, що зросли більш як на 10% у порівнянні до попереднього року.
Нові території SPAR у даному регіоні зазнали найбільш значного зростання, включаючи Грузію SPAR (+ 79%), SPAR Албанію (+ 19%) та SPAR Білорусь (+ 300%).
Читайте також: Мережа SPAR запустила перший інтернет-магазин в Україні
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: дискаунтер, ритейл, супермаркет
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар