30 декабря 2020

Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо відкриває міні-маркети під брендом Foody

Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо відкриває міні-маркети під брендом Foody
1373

Перші п’ять магазинів нового проекту другого за розміром та виручкою продуктового рітейлера України вже почали роботу в Києві та передмісті: в районі станцій метро Лівобережна, Теремки, Васильківська, Славутич, а також у Броварах. Про це повідомсяє TradeMaster.UA з посиланням на HB.

Міні-маркети Foody займають площу 50-100 кв. м, пропонують актуальний асортимент для щоденних покупок, і розташовуються в місцях з великим пішохідним трафіком. Це абсолютно новий напрямок для Fozzy Group, більш відомої українцям своєю флагманською мережею супермаркетів Сільпо. За розрахунками експертів, інвестиції у відкриття однієї такої торговельної точки можуть становити $100 000 – 150 000.

Цікаво, що під брендом Foody в Україні вже працює маркетплейс крафтової їжі та напоїв. Так само компанія повідомила про намір розвивати офлайн мережу гастромаркетів із такою ж назвою, де будуть представлені товари від локальних невеликих виробників. Втім, судячи по логотипу нової торгової мережі від керуючої компанії Сільпо на сайтах пошуку роботи, проекти ніяк не пов’язані між собою. Так що в перспективі можливий спір щодо прав на торговельну марку Foody. Із запуском нового формату Fozzy Group заходить у дуже конкурентну нішу. В форматі "міні-маркет/ магазин біля дому” вже працює низка операторів, у тому числі ті, що керують сотнями магазинів. У Києві найбільш відомі мережі КОЛО (понад 200 торгових точок), ЛотОК (понад 100), а в регіонах присутні бренди Наш Край і SPAR Express (більш 250-ти магазинів), Рукавичка (приблизно 170 точок), Файно маркет (близько 100 об’єктів ), 7/23, Делві, Копійка та інші.

Великі гравці так само не обходять своєю увагою такий формат. Наприклад, французький рітейлер Ашан вже запустив як магазини біля дому під брендом Мій Ашан, так і міні-маркети/точки видачі онлайн-заказів Ашан Pick up Point. Дніпровська мережа Varus експериментує з форматом Varus to go. І навіть беззаперечний лідер українського продуктового роздробу – корпорація АТБ – відкрила пілотні магазини АТБ Express.

В цілому, тренд активного розвитку формату "магазин біля дому” в Україні спостерігається вже не перший рік. Додатковим стимулом стала пандемія та карантинні обмеження, коли споживачі не хотіли або не могли їздити в гіпермаркети, тому вважали за краще скуповуватися в найближчих торгових точках.

Читайте також: Атмосферні явища у новому дизайнерському «Сільпо»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги