Apple вперше за 5 років стала найдорожчим брендом
Британська консалтингова компанія Brand Finance опублікувала щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу: компанія Apple повернула собі перше місце вперше з 2016 року. Вартість її бренда аналітики оцінили в $ 263,3 млрд, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
При цьому за рік бренд Apple подорожчав на 87% за рахунок диверсифікації бізнесу: у компанії з'явилися цифрові сервіси, такі як App Store, iCloud, Apple Podcasts, Apple Music, Apple TV і Apple Arcade. З 2016 року бренд Apple виріс у ціні майже у 2 рази - у 2016 році його вартість становила $ 145,9 млрд.
Apple випередила Amazon ($ 254,2 млрд), яка лідирувала в рейтингу найдорожчих брендів останні три роки, з 2018 по 2020 рік. Третє місце посіла Google з вартістю в $ 191,2 млрд. Четверту позицію рейтингу займає Microsoft, її бренд коштує $ 140,4 млрд. Замикає п'ятірку лідерів південнокорейська компанія Samsung Group, вартість бренду якої склала $ 102,6 млрд.
На шостому місці розташувався найбільший у світі продуктовий рітейлер Walmart ($ 93,1 млрд).
Найбільш швидкозростаючим брендом виявилася Tesla, її зростання склало 158% ($ 32 млрд), це дозволило компанії переміститися на 42-гу позицію (147-ме місце в минулому році).
Читайте також: Apple домовилася з Hyundai про спільний випуск електромобілів у 2024 році
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар