Heineken приєднується до Глобального Альянсу сприяння відповідальному продажу алкоголю
Heineken приєдналася до нової коаліції для розробки та посилення гарантій запобігання онлайн-продажам та доставці алкогольних напоїв неповнолітнім та зменшенню шкідливого пиття серед дорослих, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
Компанія є підписантом Міжнародного альянсу за відповідальне пиття (IARD), який має на меті зменшити кількість шкідливих алкогольних напоїв та підтримувати партнерські відносини на світових ринках у відповідь на місцеві потреби та культури.
Партнерство включає глобальних виконавчих директорів 12 провідних компаній, що займаються пивом, вином та алкогольними напоями, інтернет-магазинів та платформ електронної комерції та доставки.
Коаліція встановить і відповідатиме найвищим стандартам відповідальної ділової практики для споживачів.
Джастін Кіссінджер, директор глобальної державної політики в Heineken, сказав: "Світ продовжує рухатися до електронної комерції, і COVID-19 лише прискорив цю тенденцію. Heineken дотримується найвищих стандартів відповідального продажу та збуту алкоголю.
Ми раді приєднатися до інших лідерів галузі, щоб розробити запобіжні заходи, які гарантують, що алкоголь не споживається неповнолітніми, та підтримують зменшення шкідливого вживання алкоголю. Я сподіваюся, що ця ініціатива буде зростати з часом”.
Читайте також: Heineken скоротить робочі місця та призупинить інвестиції в ПАР
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар