05 лютого 2021

Dior став найпопулярнішим модним брендом у соцмережах

Dior став найпопулярнішим модним брендом у соцмережах
1346

Аналітики Launchmetrics опублікували рейтинг найбільш згадуваних модних брендів у соцмережах і ЗМІ в США, Європі й Китаї. Перше місце посів Dior, дохід якого від соцмереж у Китаї склав $ 124 млн, в Європі - $ 250 млн, а в США - $ 94,4 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.

Слідом за Dior в рейтингу розташувалися Chanel, Gucci, Louis Vuitton і Yves Saint Laurent.

За інформацією видання Business of Fashion, прибуток Dior від рекламних кампаній склав $ 618,4 млн, Chanel - $ 498,5 млн, Gucci - $ 454,7 млн, Louis Vuitton - $ 405,8 млн, Yves Saint Laurent - $ 246,1 млн.

Французький виробник виробів зі шкіри Hermès не потрапив до топ-10 в Європі й США, посівши 13 і 12 місця відповідно, проте став п'ятим у рейтингу брендів у Китаї.

В опублікованому рейтингу також зазначається, що бренди отримували прибуток за рахунок згадки в блогах інфлюенсерів із числом передплатників від 500 тисяч і вище.

Аналітики також прогнозують, що протягом 5 років найбільшим ринком fashion-рітейлу стане Китай, через наслідки пандемії ринки в США і Європі ризикують поступитися китайському.

Читайте також: Dior открыл новый бутик в Париже

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також