Dior став найпопулярнішим модним брендом у соцмережах

Аналітики Launchmetrics опублікували рейтинг найбільш згадуваних модних брендів у соцмережах і ЗМІ в США, Європі й Китаї. Перше місце посів Dior, дохід якого від соцмереж у Китаї склав $ 124 млн, в Європі - $ 250 млн, а в США - $ 94,4 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
Слідом за Dior в рейтингу розташувалися Chanel, Gucci, Louis Vuitton і Yves Saint Laurent.
За інформацією видання Business of Fashion, прибуток Dior від рекламних кампаній склав $ 618,4 млн, Chanel - $ 498,5 млн, Gucci - $ 454,7 млн, Louis Vuitton - $ 405,8 млн, Yves Saint Laurent - $ 246,1 млн.
Французький виробник виробів зі шкіри Hermès не потрапив до топ-10 в Європі й США, посівши 13 і 12 місця відповідно, проте став п'ятим у рейтингу брендів у Китаї.
В опублікованому рейтингу також зазначається, що бренди отримували прибуток за рахунок згадки в блогах інфлюенсерів із числом передплатників від 500 тисяч і вище.
Аналітики також прогнозують, що протягом 5 років найбільшим ринком fashion-рітейлу стане Китай, через наслідки пандемії ринки в США і Європі ризикують поступитися китайському.
Читайте також: Dior открыл новый бутик в Париже
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар