Carrefour Italia з Fruttagel створили новий концепт томатної пасти

Італійський виробник органічних продуктів харчування Fruttagel об'єднався з рітейлером Carrefour Italia задля випуску нової SKU томатної пасти, склад та ціну якої було визначено опитуванням споживачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
Passata di Pomodoro dei Consumatori (томатна паста споживачів) випускається в упаковці 500 грам. Її виробляють із використанням помідорів, вирощених у провінціях Равенна та Феррара.
Томатна паста стала результатом опитування, організованого асоціацією «Chi è il padrone ?! La marca del consumatore '("Хто головний? Бренд споживача") – частиною більш широкого руху, що розпочався у Франції і представлений у десяти країнах, який відводить споживачам центральну роль у харчовому ланцюгу.
Читайте також: Carrefour Польща започаткувала ініціативу із запобігання харчовим відходам
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар