17 лютого 2021

McDonald's вперше за п'ять років оновить дизайн упаковок

McDonald
1273

McDonald's вперше за п'ять років оновить дизайн упаковок для бургерів, снеків і напоїв. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.

«Оновлений дизайн приносить бренду відчуття радості і легкості завдяки яскравій графіку», - йдеться в повідомленні Pearlfisher, агентства, що розробило нову графіку.

Автори нового дизайну відзначили, що замінили великі написи на упаковці на графічні зображення.

«Упаковка створює виразну візуальну систему. Кожна обгортка і коробка впізнавана, весела і проста », - підкреслює Pearlfisher.

Так, на упаковці філе-о-фіш будуть зображені морські хвилі, а на упаковці картоплі-фрі з'являться жовті смуги, що зображують картопляні шматочки.

Креативний директор Pearlfisher Метт Сіа назвав завданням дизайнерів знайти щось особливе в кожному пункті меню. За його словами, агентство спробувало зробити упаковку функціональною, легко впізнаваною, естетично мінімалістичною й емоційно радісною.

Старший директор із глобальної стратегії меню в McDonald's Барбара Йелінг заявила, що зміна упаковки сигналізує про рух бренду до сучасності.

Минулого разу McDonald's проводила ребрендинг в 2016 році, тоді мережа відмовилася від ілюстрацій на упаковці на користь великих написів.

Читайте також: McDonald's запустила продажі рослинного бургера McPlant в Скандинавії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також