McDonald's вперше за п'ять років оновить дизайн упаковок

McDonald's вперше за п'ять років оновить дизайн упаковок для бургерів, снеків і напоїв. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
«Оновлений дизайн приносить бренду відчуття радості і легкості завдяки яскравій графіку», - йдеться в повідомленні Pearlfisher, агентства, що розробило нову графіку.
Автори нового дизайну відзначили, що замінили великі написи на упаковці на графічні зображення.
«Упаковка створює виразну візуальну систему. Кожна обгортка і коробка впізнавана, весела і проста », - підкреслює Pearlfisher.
Так, на упаковці філе-о-фіш будуть зображені морські хвилі, а на упаковці картоплі-фрі з'являться жовті смуги, що зображують картопляні шматочки.
Креативний директор Pearlfisher Метт Сіа назвав завданням дизайнерів знайти щось особливе в кожному пункті меню. За його словами, агентство спробувало зробити упаковку функціональною, легко впізнаваною, естетично мінімалістичною й емоційно радісною.
Старший директор із глобальної стратегії меню в McDonald's Барбара Йелінг заявила, що зміна упаковки сигналізує про рух бренду до сучасності.
Минулого разу McDonald's проводила ребрендинг в 2016 році, тоді мережа відмовилася від ілюстрацій на упаковці на користь великих написів.
Читайте також: McDonald's запустила продажі рослинного бургера McPlant в Скандинавії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар