Sainsbury’s рокритикували за підвищення цін до рівня Aldi
Торгівельна мережа Sainsbury's підвищила ціни на деякі товари, щоб відповідати цінам Aldi в рамках своєї нової кампанії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Кампанія "Aldi Price Match", яка стартувала на початку цього місяця з метою боротьби за частку ринку, пропонує клієнтам 250 якісних продуктів Sainsbury’s, які відповідають цінам, знайденим в Aldi.
Однак вісім із 250 продуктів Sainsbury’s подорожчали після початку цієї кампанії. Це товари Private Label та ньюкаслський коричневий ель.
Найбільше подорожчали бюджетні кабачки Sainsbury’s, які зросли в ціні на 21% - з 1,90 до 2,30 фунтів стерлінгів.
Бюджетне морозиво власної торгової марки Sainsbury’s подорожчало з 1 до 1,19 фунтів стерлінгів.
У Sainsbury's зазначили, що за окремими випадками, переважна більшість цін була знижена завдяки кампанії.
"Ціни на продукцію постійно змінюються з різних причин, але ми прагнемо забезпечити постійну цінність для споживачів", - йдеться в заяві рітейлера.
Читайте також: Sainsbury’s випробовує нову систему переробки поліпропіленової плівки прямо в магазині
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: цінова війна, конкуренція, рітейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар