22 лютого 2021

Sainsbury’s рокритикували за підвищення цін до рівня Aldi

Sainsbury’s рокритикували за підвищення цін до рівня Aldi
1295

Торгівельна мережа Sainsbury's підвищила ціни на деякі товари, щоб відповідати цінам Aldi в рамках своєї нової кампанії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.

Кампанія "Aldi Price Match", яка стартувала на початку цього місяця з метою боротьби за частку ринку, пропонує клієнтам 250 якісних продуктів Sainsbury’s, які відповідають цінам, знайденим в Aldi.

Однак вісім із 250 продуктів Sainsbury’s подорожчали після початку цієї кампанії. Це товари Private Label та ньюкаслський коричневий ель.

Найбільше подорожчали бюджетні кабачки Sainsbury’s, які зросли в ціні на 21% - з 1,90 до 2,30 фунтів стерлінгів.

Бюджетне морозиво власної торгової марки Sainsbury’s подорожчало  з 1 до 1,19 фунтів стерлінгів.

У Sainsbury's зазначили, що за окремими випадками, переважна більшість цін була знижена завдяки кампанії.

"Ціни на продукцію постійно змінюються з різних причин, але ми прагнемо забезпечити постійну цінність для споживачів", - йдеться в заяві рітейлера.

Читайте також: Sainsbury’s випробовує нову систему переробки поліпропіленової плівки прямо в магазині

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також