22 лютого 2021

Mango представляє нову концепцію магазину, зорієнтовану на екологію

Mango представляє нову концепцію магазину, зорієнтовану на екологію
1307

Іспанська модна компанія Mango переробила свою концепцію магазину, щоб краще відповідати зміні поведінки споживачів. Перше відкриття планується на наступний місяць, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Компанія заявляє, що новий магазин буде побудований з урахуванням стійкості та енергоефективності. Вони поєднують енергозберігаюче освітлення та контроль температури з традиційною сировиною, такою як кераміка, цемент, дерево та мармур.

Щоб покращити досвід багатоканального шопінгу, Mango також створила нові послуги та функції, такі як великий куточок для click&collect, ширші примірки та касові апарати на всіх поверхах. Крім того, буде місце для ексклюзивних онлайн-колекцій, якими замовники можуть помилуватися та приміряти їх на місці.

"Наша галузь зазнає повної трансформації, і Mango теж. Магазини завжди були привілейованим місцем зустрічі між клієнтами та нашим брендом, саме тому ми хочемо запропонувати клієнтам унікальний та персоналізований досвід, підтримуваний технологіями та послугами багатоканального зв'язку гостинне середовище ", - говорить директор роздрібної торгівлі Сесар де Вісенте.

Перший магазин, обладнаний за новою концепцією, відкриється в березні в центрі Дюссельдорфа. Він має торгову площу 1400 квадратних метрів і знаходиться в будівлі Ке-Боген II, також відомій як "зелена будівля" через величезну рослинність, що покриває фасад.

Читайте також: Mango поделится онлайн доходами с франчайзерами

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також