23 лютого 2021

TikTok розширює партнерство із Shopify, допомагаючи продавцям досягти «величезного збільшення продажів»

TikTok розширює партнерство із Shopify, допомагаючи продавцям досягти «величезного збільшення продажів»
1277

TikTok і Shopify значно розширили своє партнерство, дозволивши британським продавцям взаємодіяти зі 100 мільйонами користувачів платформи, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.

Shopify, який зараз забезпечує платформу електронної комерції для 1,7 мільйона роздрібних продавців, ще більше розширив зв'язок з гігантом соціальних мереж після укладення партнерства з ним у жовтні 2020 року.

Торговці Shopify у Великобританії тепер можуть отримати доступ до безлічі функцій TikTok, спрямованих на зв’язок їх із «новими клієнтами, які можуть допомогти їм створити свій бренд, стимулювати продажі та створити зацікавлені спільноти».

За допомогою нещодавно запущеного «TikTok For Business Ads Manager» продавці можуть створювати рекламні кампанії, визначати цільову аудиторію та відстежувати ефективність на одній панелі інструментів.

Вони також матимуть доступ до нового програмного забезпечення "Advanced Matching", яке дозволяє продавцям ефективніше націлювати відповідну аудиторію за допомогою своїх оголошень.

TikTok також надає продавцям на свої "пробні" та "базові" програми безкоштовних рекламних кредитів на суму 100 доларів.

Згідно з останніми дослідженнями Kantar, 83 відсотки користувачів TikTok заявляють, що перегляд популярного вмісту надихнув їх на покупку.

Читайте також: Пользователи TikTok смогут делать покупки в приложении

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також