Coop Switzerland представляє швейцарський часник “Ünique”

Торгівельна мережа Coop Switzerland стала пропонувати швейцарський часник під власною торговою маркою Ünique, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Ünique пропонує фрукти та овочі незвичайної форми, невеликі або негабаритні, які не відповідають естетичним вимогам через незвичний зовнішній вигляд.
Цибулини часнику іноді утворюють фіолетові, коричневі забарвлення або мають тріщини через погоду.
Оскільки смак та аромат залишаються незмінними, роздрібний торговець вирішив включити такий урожай до асортименту Ünique для запобігання харчовим відходам та підтримки виробників.
В даний час унікальний часник доступний у великих супермаркетах Coop.
Coop Switzerland заявляє, що це єдина роздрібна торгівля в країні, яка має приватний бренд, що займається боротьбою з харчовими відходами та підтримує виробників.
Фрукти та овочі, що пропонуються під брендом, мають ідеальну якість та смак та включають картоплю, моркву та перець.
Боротьба з харчовими відходами є частиною запоруки стійкості продавця.
Він запровадив гнучку систему замовлення для мінімізації харчових відходів та пропонує товари, які перевершили період продажів, але безпечні для споживання за зниженими тарифами.
Читайте також: Coop Sweden відкриває перший безпілотний магазин
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар