H&M фіксує відновлення продажів у березні

Через численні закриття магазинів у H&M знову був жорсткий квартал. Тим не менше, шведський гігант одягу побачив ознаки відновлення у першій половині березня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
У першому кварталі фінансового року (з 1 грудня по 28 лютого) продажі H&M впали на цілих 27 відсотків до 40,1 млрд шведських крон (3,94 млрд євро). Ці результати свідчать про те, що група виступила дещо краще, ніж очікувалося, пише Reuters. Аналітики очікували зниження в середньому на 30 відсотків.
"На розвиток продажів суттєво вплинула ситуація з Covid-19, з великими обмеженнями та щонайбільше понад 1800 магазинів, тимчасово закритих", - прокоментувала компанія дані. На кінець кварталу близько 1300 магазинів мережі все ще були закриті. "Електронна комерція продовжує розвиватися дуже добре", - додала компанія.
Тим часом Німеччина, основний ринок H&M та деякі інші країни послабили обмеження Covid, що означало, що 13 березня лише 900 магазинів H&M все ще залишалися тимчасово закритими. За даними модної компанії, це негайно вплинуло на продажі, які зросли на 10 відсотків між 1 і 13 березня порівняно з роком тому.
Читайте також: H&M переробить магазини після Covid-19
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар